Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka (CROSBI ID 181197)

Prilog u časopisu | stručni rad

Milec, Zlatko ; Tomiša, Mario ; Vusić, Damir Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka // Tehnički glasnik, 5 (2011), 2; 72-75

Podaci o odgovornosti

Milec, Zlatko ; Tomiša, Mario ; Vusić, Damir

hrvatski

Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka

Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Od njih, dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid, koji je zaslužan za čak 80% do 90% informacija o okolišu. Sukladno tome i današnje društvo se razvilo u društvo vizualnog, a marketing se prilikom oglašavanja tradicijski najviše oslanja na vid. U današnjem potrošačkom društvu, vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet. U radu se obrađuje teorija i praksa vizualnog identiteta. Provedeno je istraživanje u kojem su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.

vid ; vizualni identitet ; logo ; superjunaci

nije evidentirano

engleski

Analysis of the basic elements of visual identity for superheroes

nije evidentirano

vision ; visual identity ; logo ; superheroes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (2)

2011.

72-75

objavljeno

1846-6168

1848-5588

Povezanost rada

Grafička tehnologija