Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Matematički model za optimiranje radarskog vođenja zrakoplova u zračnom prostoru terminala (CROSBI ID 370861)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kosor, Denis Matematički model za optimiranje radarskog vođenja zrakoplova u zračnom prostoru terminala / Pavlin, Stanislav (mentor); Markežić, Ivan (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2010

Podaci o odgovornosti

Kosor, Denis

Pavlin, Stanislav

Markežić, Ivan

hrvatski

Matematički model za optimiranje radarskog vođenja zrakoplova u zračnom prostoru terminala

Zračni prostor terminala je najkompleksiniji dio zračnog prostora i u kojem dolazi i do najvećih kašnjenja zrakoplova uzrokovani ograničenim volumenom i kapacitetom terminala. Izrađen je matematički model za optimiranje radarskog vođenja u zračnom prostoru terminala Split, napravljena je verifikacija modela i uz odgovarajuče kriterije je izvršena optimizacija. Matematički model je univerzalno primjenjiv za zračne prostore terminala.

Matematički model; optimiranje radarskog vođenja zrakoplova; terminalni zračni prostor

nije evidentirano

engleski

Matematical Model for Aircraft Radar Guiding in Terminal Control Area

nije evidentirano

Matematical Model; Radar Guiding Optimization; Terminal Controla Area

nije evidentirano

Podaci o izdanju

144

12.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport