Matematički model za optimiranje radarskog vođenja zrakoplova u zračnom prostoru terminala (CROSBI ID 370861)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Kosor, Denis
Pavlin, Stanislav
Markežić, Ivan
hrvatski
Matematički model za optimiranje radarskog vođenja zrakoplova u zračnom prostoru terminala
Zračni prostor terminala je najkompleksiniji dio zračnog prostora i u kojem dolazi i do najvećih kašnjenja zrakoplova uzrokovani ograničenim volumenom i kapacitetom terminala. Izrađen je matematički model za optimiranje radarskog vođenja u zračnom prostoru terminala Split, napravljena je verifikacija modela i uz odgovarajuče kriterije je izvršena optimizacija. Matematički model je univerzalno primjenjiv za zračne prostore terminala.
Matematički model; optimiranje radarskog vođenja zrakoplova; terminalni zračni prostor
nije evidentirano
engleski
Matematical Model for Aircraft Radar Guiding in Terminal Control Area
nije evidentirano
Matematical Model; Radar Guiding Optimization; Terminal Controla Area
nije evidentirano
Podaci o izdanju
144
12.07.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb