Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika (CROSBI ID 181038)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Borić, Edita ; Škugor, Alma Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika // Život i škola = Life and school, 26 (2011), 2; 50-60

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Škugor, Alma

hrvatski

Uloga udžbenika iz Prirode i društva u poticanju kompetencija učenika

- Novi se kurikulumski pristup temelji na razvoju učeničkih kompetencija što je u skladu s europskim obrazovnim politikama. Reprodukcija znanja zamijenjena je različitim razinama obrazovnih postignuća što se reflektira na razvoj kompetencija. Iako učitelji različitim nastavnim sredstvima, strategijama i metodičkim scenarijima potiču razvoj kompetencija, udžbenik je i dalje svakodnevno prisutan u nastavnom procesu. Iz toga su razloga udžbenici i radne bilježnice predmet interesa našeg istraživanja. Cilj je provedenoga istraživanja bio utvrditi koje razine znanja pomoću pitanja za vježbanje, ponavljanje i provjeravanje potiču udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva za 3. razred osnovne škole. Analiza je pitanja u istima provedena prema Bloomovoj taksonomiji. Rezultati su istraživanja ukazali da se analizirani udžbenici i radne bilježnice međusobno značajno ne razlikuju u zastupljenosti pojedinih kognitivnih razina, na neravnomjernu zastupljenost pitanja po pojedinim razinama te na najveću zastupljenost pitanja na nižim kognitivnim razinama.

priroda i društvo; udžbenici; radne bilježnice; 3. razred; razine obrazovnih postignuća; kognitivna domena učenja; Bloomova taksonomija

nije evidentirano

engleski

The Role of Science and Society Textbooks in Stimulating Pupils Competencies

nije evidentirano

science and society; textbooks; workbooks; 3th grade; levels of educational achievements; cognitive learning domain; Bloom’s taxonomy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2011.

50-60

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija