Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

„Problem podmetanja palca pri sviranju instrumenta s tipkama“ na učiteljskim fakultetima, ili: O bîti ili ne-bîti učenja glazbe vrtićkih odgojitelj(ic)a i učitelj(ic)a razredne nastave. Tonovi, 55, 2010, 60-96. (CROSBI ID 181024)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rojko, Pavel „Problem podmetanja palca pri sviranju instrumenta s tipkama“ na učiteljskim fakultetima, ili: O bîti ili ne-bîti učenja glazbe vrtićkih odgojitelj(ic)a i učitelj(ic)a razredne nastave. Tonovi, 55, 2010, 60-96. // Tonovi (Zagreb), 56 (2010), 60-96

Podaci o odgovornosti

Rojko, Pavel

hrvatski

„Problem podmetanja palca pri sviranju instrumenta s tipkama“ na učiteljskim fakultetima, ili: O bîti ili ne-bîti učenja glazbe vrtićkih odgojitelj(ic)a i učitelj(ic)a razredne nastave. Tonovi, 55, 2010, 60-96.

U članku se poblematizira glazbeno obrazovanje razrednih učitelj(ic)a na učiteljskim fakultetima u Hrvatskoj. Konstatira se da je to obrazovanje sasvim neadekvatno i nezadovoljavajuće. Specifičnosti glazbenoga obrazovanja takve su da bi za adekvatno obrazovanje bila potrebna znatno veća nastavna satnica od sadašnje, odnosno, da je u uvjetima postojeće satnice potrebno promijeniti pristup. Umjesto sadašnje podjele na četiri predmeta, nastava bi se trebala organizirati po paradigmi skupne nastave u kojoj bi studenti istovremeno usvajali i stručna i metodička znanja. Analiziraju se sadržaji nekih glazbenih predmeta. Iz analize se vidi da gotovo nijedan predmet nije postavljen kako treba te da se u pojedinim studijima predlažu predmeti – obvezni i izborni – za koje studenti ne samo da nemaju potrebnih pretpostavki, nego su nepotrebni i sami po sebi.

glazba u učiteljskom studiju; razredna nastava; učitelji(ce); odgojitelji(ce); skupna nastava

Rad je objavljen u knjizi: Rojko, P. (2012) Glazbenopedagoške teme. Zagreb: Zlatar, 2012, 323-377.

engleski

Music education of nursery nurses and primary teachers

nije evidentirano

music in teachers education; elementary education; primary teachers; nursery nurses; total teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

2010.

60-96

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Pedagogija