Znanje glazbe nasuprot glazbenom znanju (CROSBI ID 180957)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rojko, Pavel
hrvatski
Znanje glazbe nasuprot glazbenom znanju
U glazbenoj pedagogiji, tj. u onom njenu pragmatičnom dijelu koji se zove glazbeno obrazovanje, mnoge su stvari postavljene naglavačke: u osnovnoj školi umjesto sviranja (u ansamblu), pjevanja i slušanja glazbe uči se suhoparna „glazbena teorija ; “ u solfeggiu umjesto prave glazbe upotrebljavaju se didaktički primjeri ; umjesto harmonije uči se nauk o harmoniji, umjesto polifonije uči se nauk o kontrapunktu ; umjesto zborske i ostale glazbene literature na dirigiranju se uči mahanje ; umjesto stvarne glazbe uče se oblici bez glazbenoga pokrića ; u povijesti umjesto glazbe uče se verbalne obavijesti oko glazbe – ukratko, umjesto glazbe, u većini se predmeta uči o glazbi.
znanje glazbe; znanje o glazbi; glazbene vještine; razine znanja; ključni pojmovi; teorijska znanja; teorijski predmeti; instrumenti
Tekst je objavljen i u knjizi: Rojko, P. (2012) Glazbenopedagoške teme. Zagreb: Zlatar, 2012, 23-52.
engleski
Musical knowledge vs. knowledge about music
nije evidentirano
musical knowledge; knowledge about music; musical skills; levels of knowledge; key concepts; theoretical knowledges; theoretical subjects; instruments
nije evidentirano