Pjesma i pjevanje u razredu u osnovnoj školi (CROSBI ID 370803)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Radočaj Jerković, Antoaneta
Rojko, Pavel
hrvatski
Pjesma i pjevanje u razredu u osnovnoj školi
Rad problematizira stanje nastavnog područja pjevanja u nastavi glazbe u osnovnim općeobrazovnim školama i to putem analize pjesama u udžbenicima, položaja nastavnog područja u odnosu na nastavni plan i program, zatim, putem analize učiteljske vokalne naobrazbe te istraživanjem prikupljenih podataka o učeničkim glazbenim interesima. Zaključuje se da se u udžbenicima nalazi prevelik broj pjesama i da one nisu odabirane isključivo prema glazbenim kriterijima. Velik je broj glazbeno i tekstualno neprikladnih pjesama. Po zatupljenosti na prvom su mjestu narodne, a za njima slijede redom tzv. prigodne i didaktičke, umjetničke, zabavne, duhovne te glazbene igre i kanoni. Učenici najviše vole pjevati zabavne, a najmanje umjetničke pjesme. Pjevanje u razredu trebalo bi rosuvremeniti i podići mu kvalitetu. Trebalo bi pojačati vokalnu naobrazbu budućih učitelja.
pjesma; pjevanje u razredu; pjevanje u zboru; izbor pjesama
nije evidentirano
engleski
Classroom singing in elementary school
nije evidentirano
song; singing in classroom; singing in choir; song selection
nije evidentirano
Podaci o izdanju
242
15.11.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb