Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 565892

Izrada i evaluacija softvera za računalno potpomognuto učenje engleskog jezika


Staudacher, Matko
Izrada i evaluacija softvera za računalno potpomognuto učenje engleskog jezika 2012., diplomski rad, Filozofski fakultet Zagreb, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


Naslov
Izrada i evaluacija softvera za računalno potpomognuto učenje engleskog jezika
(Software Creation and Evaluation for Computer-Assisted Language Learning of English)

Autori
Staudacher, Matko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet Zagreb, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
02.10.

Godina
2012

Stranica
38 str. + CD

Mentor
Seljan, Sanja

Ključne riječi
Multmedij; učenje engleskog; djeca 8-10 godina
(Multimedia; language learning; listening; reading; writing; English)

Sažetak
Svrha ovog diplomskog rada je istražiti pod kojim uvjetima je prijenos znanja s pošiljatelja na primatelja najučinkovitiji, kako optimalno oblikovati sadržaj i integrirati različite medije, te kojim mehanizmima i metodama omogućiti primatelju aktivno sudjelovanje u procesu učenja. Rad se sastoji od dvije cjeline: od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskom dijelu govorit će se o multimediji, hipertekstu i pravilima oblikovanja multimedijske poruke, te će se istražiti mogućnosti i uloga računala u učenju drugog, nematerinjeg jezika i prikazati pregled dosadašnjih spoznaja na području računalno potpomognutog učenja jezika. U praktičnom dijelu prikazat će se softver za računalno potpomognuto učenje engleskog jezika za predškolsku/školsku dob i za dopunu klasične nastave u prvim razredima osnovne škole, koji je izrađen upravo za diplomski rad, te će se ispitati uspješnost takvog softvera u odnosu na klasične metode učenja i vježbanja, i izložiti evaluaciju. Razvoju samog softvera pristupit će se prema pravilima i metodama iz dostupne literature s područja primjene računala u nastavi jezika i teorije oblikovanja multimedijske poruke. Konačna izvedba softvera, realizacija njegovog sučelja, prikaz sadržaja nastavnih cjelina i vježbi, te način njegovog korištenja bit će detaljno argumentirani. U evaluaciji softvera sudjelovat će djeca čija dob odgovara onoj iz ciljane grupe korisnika i njome će se provjeriti ispravnost odabranog pristupa. Na kraju slijedi zaključak, popis literature i popis slika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1300646-0909 - Informacijska tehnologija u prevođenju hrvatskoga i e-učenju jezika (Sanja Seljan, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb