Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju (CROSBI ID 45736)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Rodek, Stjepan Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju // Teorijsko-empirijske i kulturno-znanstveno-eksperimentalne pripreme istraživanja tehnolo-logijskog transfera u odgoju i obrazovanju / Bosanac, Gordana (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 1988. str. 59-75

Podaci o odgovornosti

Rodek, Stjepan

hrvatski

Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju

U radu se kritički analizira tradicionalna nastava pretežno usmjerena na vođeno učenje koje se realizira poučavanjem. Kao alternativa tradicionalnom učenju elaborira se novi, prošireni koncept učenja, za koji je vođenje i poučavanje bitno samo utoliko, koliko je u funkciji samostalnog učenja, odnosno »učenja učenja«. U novom konceptu učenja posebna važnost pripada inovativnom i anticipacijskom učenju koje se osniva na prestrukturiranju, redefiniranju i transformaciji.

nove informacijske tehnologije, inovativno učenje, anticipacijsko učenje

nije evidentirano

engleski

New information technologys and education - from adaptive learning to anticipative learning

nije evidentirano

New information technology, inovative learning, paticipative learning, anticipative learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-75.

objavljeno

Podaci o knjizi

Teorijsko-empirijske i kulturno-znanstveno-eksperimentalne pripreme istraživanja tehnolo-logijskog transfera u odgoju i obrazovanju

Bosanac, Gordana

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

1988.

0-000-00000-0

Povezanost rada

Povezane osobe




Pedagogija