Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju (CROSBI ID 45736)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rodek, Stjepan
hrvatski
Nove informacijske tehnologije i obrazovanje – od adaptivnog prema anticipacijskom učenju
U radu se kritički analizira tradicionalna nastava pretežno usmjerena na vođeno učenje koje se realizira poučavanjem. Kao alternativa tradicionalnom učenju elaborira se novi, prošireni koncept učenja, za koji je vođenje i poučavanje bitno samo utoliko, koliko je u funkciji samostalnog učenja, odnosno »učenja učenja«. U novom konceptu učenja posebna važnost pripada inovativnom i anticipacijskom učenju koje se osniva na prestrukturiranju, redefiniranju i transformaciji.
nove informacijske tehnologije, inovativno učenje, anticipacijsko učenje
nije evidentirano
engleski
New information technologys and education - from adaptive learning to anticipative learning
nije evidentirano
New information technology, inovative learning, paticipative learning, anticipative learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
59-75.
objavljeno
Podaci o knjizi
Teorijsko-empirijske i kulturno-znanstveno-eksperimentalne pripreme istraživanja tehnolo-logijskog transfera u odgoju i obrazovanju
Bosanac, Gordana
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
1988.
0-000-00000-0