Nove informacijske tehnologije - izazov odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 583800)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rodek, Stjepan
hrvatski
Nove informacijske tehnologije - izazov odgoju i obrazovanju
Nakon analize odnosa novih informacijskih i komunikacijskih medija i obrazovanja razmatraju se konsekvence koje suvremeni razvoj tehnologije proizvodi na društvenoj i individualnoj razini, posebice u kontekstu odgoja i obrazovanja. Kritički se evaluiraju teze koje su u svojim radovima razvili stručnjaci Rimskog kluba, UNESCO-a i OECD-a, te se izvodi sinteza u kojoj dominira novi, prošireni pojam učenja. U njegovoj je osnovi inovativno učenje koje se temelji na participaciji i anticipaciji. I pedagoška primjena novih medija dobiva svoj puni smisao tek u kontekstu inovativnog učenja. Posebno značenje rada je i u sustavnoj kritici nekih inovativnih koncepcija XX. stoljeća, osobito programirane nastave i obrazovne tehnologije utemeljene na biheviorizmu.
nove informacijske tehnologije; inovativno učenje; participativno učenje; anticipacijsko učenje
nije evidentirano
engleski
New information technology - the challenge for education
nije evidentirano
New information technology; inovative learning; paticipative learning; anticipative learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
60-68.
1988.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Odgoj i obrazovanje na pragu 21. stoljeća
Zagreb: Pedagoško-književni zbor i Savez pedagoških društava Hrvatske
0-000-00000-0
Podaci o skupu
II. kongres pedagoga Hrvatske
pozvano predavanje
04.04.1988-06.04.1988
Dubrovnik, Hrvatska