Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integracija računala i telefonije u kontaktnim centrima distribuiranih poslovnih okruženja (CROSBI ID 370721)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Munitić, Slaven Integracija računala i telefonije u kontaktnim centrima distribuiranih poslovnih okruženja / Jevtić, Dragan (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2011

Podaci o odgovornosti

Munitić, Slaven

Jevtić, Dragan

hrvatski

Integracija računala i telefonije u kontaktnim centrima distribuiranih poslovnih okruženja

Vrlo bitan element današnjeg poslovanja je interakcija s korisnikom, koja treba povećavati učikovitost komunikacije s klijentom, pridonoseći ugledu tvrtke i ostvarivanju dodatnih prihoda. Kontaktni centar u IP okruženju (IPCC - Internet Protocol Contact Center) predstavlja cjelovito, složeno organizacijsko-tehnološko rješenje u kojemu je ostvaren visoki stupanj integracije funkcija uporabom jedne tehnološke infrastrukture. Objedinjuje više različitih vrsta prikaza podataka (govorna komunikacija, fax, E-mail, SMS, ...), kompletnu dvosmjernu komunikaciju po različitim standardima koji su propisani za pojedine vrste komunikacije, i kompletno administriranje podataka različitih vrsta. Integrirani kontaktni centar povezuje tvrtku i klijenta kroz sve raspoložive kanale komunikacije na korisniku najprihvatljivi način i to onim medijem kojim se najviše služi. Integrirajući programska rješenja kako bi klijent s jednog mjesta bio upoznat s traženim informacijama ili proizvodima tvrtke te svojom povezanošću sa infrastrukturom tvrtke omogućava ispunjavanje osnovne potrebe korisnika da bude zapamćen. Na taj način pomaže razvoju odnosa izmeñu tvrtke i korisnika koji više ne započinje sa svakim kontaktom, nego se permanentno razvija omogućujući dublju povezanost i plodniju suradnju.

IP kontaktni centar; IPCC; VoIP; IP telefonija

nije evidentirano

engleski

Computer telephony integration in contact centres of distributed business environments

nije evidentirano

IP contact center; IPCC; VoIP; IP telephony

nije evidentirano

Podaci o izdanju

133

09.12.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo