Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru (CROSBI ID 180745)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Cegur Radović, Tihana ; Vojak, Nikolina ; Belavić, Martina
hrvatski
Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru
Marketing se u bankarskom sektoru upotrebljava relativno kratko, dok se odnosi s javnošću u bankarstvu koriste veæ nekoliko desetljeća. Banke su, kao vrlo značajne institucije u većini zemalja, stvorile sustav odnosa s javnošću kako bi dobile i zadržale povjerenje javnosti. Oduvijek su održavale dobre odnose s raznolikom javnošću jer ovise o svojim dioničarima, gospodarskom sustavu i povjerenju članova zajednice u kojoj djeluju, o zakonodavnim tijelima, zaposlenicima i o sredstvima javnog informiranja. Za razliku od ostalih dijelova promocijskog miksa koji su usmjereni na potrošača te proizvode i usluge koje nude, odnosi s javnošću imaju za cilj izgradnju te održavanje imidža i reputacije banke, poboljšanje odnosa banke s njenim klijentima, ispunjavanje društvenih odgovornosti i davanje izjava za medije te neprestano pojavljivanje u medijima kako bi se stvorile i zadržale konkurentske prednosti. Važnost odnosa s javnošću u bankarskom sektoru najviše dolazi do izražaja za vrijeme kriznih situacija. Samu pripremu i proces kriznog komuniciranja provode odnosi s javnošću u dogovoru s Upravom banke. U javnost se daju dobro promišljene izjave čime se nastoje ukloniti ili ublažiti posljedice krize te umiriti klijente.
Odnosi s javnošću; bankarstvo; imidž; informiranje
nije evidentirano
engleski
Public Relations in Banking Sector
nije evidentirano
Public relations; banking; image; inform
nije evidentirano