Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj (CROSBI ID 477524)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tkalac, Ana
hrvatski
Marketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj
Tijekom razdoblja gospodarske i političke tranzicije, hrvatske su tvrtke u profitnom sektoru u velikoj mjeri prilagodile elemente oblikovanja poslovne strategije novonastalim uvjetima na tržištu i općim trendovima globalizacije, kao i uključivanja u međunarodnu razmjenu dobara i usluga. Međutim, kod relativno velikog broja hrvatskih neprofitnih organizacija javlja se "prirodni otpor" usvajanju koncepcije marketinga. Važnost primjene marketinga u neprofitnim organizacijama može se sagledati dvojako. Prvo, sustavna primjena marketinga utječe na uspješnije djelovanje konkretnih neprofitnih organizacija i kvalitetnije ostvarivanje njihove misije i ciljeva. Drugo, općenito uzevši, primjena marketinga u neprofitnim organizacijama pozitivno utječe na njihovo ukupno djelovanje, te stoga pridonosi boljem rješavanju društvenih problema radi kojih neprofitne organizacije i postoje. Na taj način marketing pridonosi boljem funkcioniranju društva kao cjeline.
marketinška orijentacija; neprofitne organizacije
nije evidentirano
engleski
Marketing Orientation and Transformation of Nonprofit Sector in Croatia
nije evidentirano
marketing orientation; nonprofit organizations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-38-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe
Krbec, Denisa
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Podaci o skupu
Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe
predavanje
19.10.2000-20.10.2000
Pula, Hrvatska