Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika. (CROSBI ID 583647)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija

Maršić, Tošo ; Bratanić, Marija Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika. // 12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.. 2003. str. 77-81

Podaci o odgovornosti

Maršić, Tošo ; Bratanić, Marija

hrvatski

Mogućnost definiranja kvalitete odnosa učenik- profesor primjenom nekih pokazatelja stavova učenika.

Istraživanje ukazuje na mogućnost dobivanja povratnih informacija o tomu kako učenici doživljavaju profesora TZK-a otkrivajući moguće nesporazume, slaganja i neslaganja u međusobnim odnosima s učeničke točke gledišta. Diskutirane su prednosti koje nudi ovakav način praćenja odnosa učenik-profesor. Primjenom ove vrste praćenja prosvjetni djelatnik dobiva smjernice za unapređivanje svog odnosa s učenicima, što stvara povoljnije uvjete za kvalitetniji rad, uspješniju suradnju i bolji uspjeh. Zaključak: Više vremena i energije treba posveti poboljšanju međuljudskih odnosa budući su oni temelj uspješnosti nastave i cjelokupnog rada u školi.

učenička percepcija; nastavnik; TZK

nije evidentirano

engleski

Determining the quality of student-teacher relationships using some indicators of student attitudes.

nije evidentirano

students perceptions; teacher; Physical Education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-81.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.

Podaci o skupu

12. ljetna škola kineziologa RH „Metode rada u području edukacije, sporta i sportske rekreacije“.

ostalo

22.06.2003-26.06.2003

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija