Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti (CROSBI ID 583489)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Majer, Marija
hrvatski
Javljanje s terena: interaktivne vježbe i dalje u prednosti
Potaknuti izvrsnim rezultatima kolega s generacijom 2007/08 na kolegiju Osnove fizike 1 i 2 za nastavničke smjerove fizike na PMF-u, nastavili smo u istom interaktivnom ritmu s generacijama 2008/09 i 2010/11. Konceptualno razumijevanje gradiva kod studenata pratili smo pomoću standardiziranih testova koje su studenti rješavali na prvom i zadnjem predavanju odgovarajućeg kolegija. Svi dosadašnji rezultati pokazuju da studenti koji prolaze ovakav način držanja nastave puno bolje napreduju i postižu puno bolje rezultate u konceptualnom razumijevanju nego oni koji slušaju nastavu na predavački način. Stogas smo predavački način zamijenili interaktivnim i na Osnovama fizike 3 i 4. O pripremi i izvedbi interaktivnih vježbi, te našim iskustvima, problemima i uspjesima, možete saznari u ovom predavanju. Kao konkretan oprimjer izabrali smo problem harmoničkog oscilatora.
nastava fizike; interaktivna nastava; konceptualno razumijevanje; harmonički oscilator
nije evidentirano
engleski
Comparison of interactive and traditional teaching
nije evidentirano
physics teaching; interactive teaching; conceptual understanding; harmonic oscillator
nije evidentirano
Podaci o prilogu
168-172.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova
Pećina, Planinka
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike Nastava fizike - postignuća i izazovi
predavanje
27.04.2011-29.04.2011
Zadar, Hrvatska