Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja (CROSBI ID 370408)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Bosilj, Neven Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja / Bubaš, Goran ; Vrček, Neven (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2011

Podaci o odgovornosti

Bosilj, Neven

Bubaš, Goran ; Vrček, Neven

hrvatski

Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja

Sintezom i analizom postojećih teorijskih spoznaja s područja mobilnog marketinga definiran je strukturni model utjecaja elemenata mobilnog oglašavanja na korisničko prihvaćanje mobilnog oglašavanja. Temeljem tako definiranog strukturnog modela postavljene su hipoteze rada. Strukturni model i hipoteze testirani su provedbom dvaju empirijskih istraživanja. Prvo pilot istraživanje obavljeno je na populaciji od 121 studenata FOI-a, dok je drugo izvršeno na uzorku od 312 osoba opće populacije. Na osnovi rezultata istraživanja može se zaključiti da strukturni model pokazuje dobru povezanost s hipotezama rada i dobivenim empirijskim rezultatima. Rezultati empirijskog istraživanja pokazali su intenzitet utjecaja pojedinog elementa strukturnog modela na korisničko prihvaćanje mobilnog oglašavanja, kao i moguće probleme prilikom izgradnje sustava mobilnog oglašavanja. Analizirani su i prodiskutirani rezultati istraživanja s implikacijama na dosadašnje teorijske spoznaje te na buduću praksu mobilnog oglašavanja.

mobilno poslovanje; mobilni marketing; privatnost

nije evidentirano

engleski

Model and empirical factors user acceptance of mobile advertising

nije evidentirano

mobile business; mobile marketing; privacy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XV+259

26.04.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti