Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja (CROSBI ID 370408)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Bosilj, Neven
Bubaš, Goran ; Vrček, Neven
hrvatski
Model i empirijski činitelji korisničkog prihvaćanja mobilnog oglašavanja
Sintezom i analizom postojećih teorijskih spoznaja s područja mobilnog marketinga definiran je strukturni model utjecaja elemenata mobilnog oglašavanja na korisničko prihvaćanje mobilnog oglašavanja. Temeljem tako definiranog strukturnog modela postavljene su hipoteze rada. Strukturni model i hipoteze testirani su provedbom dvaju empirijskih istraživanja. Prvo pilot istraživanje obavljeno je na populaciji od 121 studenata FOI-a, dok je drugo izvršeno na uzorku od 312 osoba opće populacije. Na osnovi rezultata istraživanja može se zaključiti da strukturni model pokazuje dobru povezanost s hipotezama rada i dobivenim empirijskim rezultatima. Rezultati empirijskog istraživanja pokazali su intenzitet utjecaja pojedinog elementa strukturnog modela na korisničko prihvaćanje mobilnog oglašavanja, kao i moguće probleme prilikom izgradnje sustava mobilnog oglašavanja. Analizirani su i prodiskutirani rezultati istraživanja s implikacijama na dosadašnje teorijske spoznaje te na buduću praksu mobilnog oglašavanja.
mobilno poslovanje; mobilni marketing; privatnost
nije evidentirano
engleski
Model and empirical factors user acceptance of mobile advertising
nije evidentirano
mobile business; mobile marketing; privacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
XV+259
26.04.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin