Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 562484

Ostvarivanje marketinških ciljeva kroz društveno odgovorno poslovanje poduzeća


Hrabar, Zdenka
Ostvarivanje marketinških ciljeva kroz društveno odgovorno poslovanje poduzeća 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Ostvarivanje marketinških ciljeva kroz društveno odgovorno poslovanje poduzeća
(Achieving marketing objectives through socially responsible business)

Autori
Hrabar, Zdenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.04

Godina
2011

Stranica
100

Mentor
Omazić, Mislav Ante

Ključne riječi
Marketinški ciljevi; društveno odgovorno poslovanje
(Marketing objectives; corporate social responsibility)

Sažetak
Ostvarivanje marketinških ciljeva kroz društveno odgovorno poslovanje poduzeća

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Darko Tipurić, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb