Medijska koncentracija u Hrvatskoj na primjeru zadarske medijske scene, (CROSBI ID 180253)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Čerina, Josip
hrvatski
Medijska koncentracija u Hrvatskoj na primjeru zadarske medijske scene,
Medijska politika u Hrvatskoj omogućila je raznovrsnost i bogatstvo medija. Osigurano je tržišno natjecanje, uspostavljani su održivi konkurentni uvjeti za operatore i davatelje medijskih usluga, a to može imati pozitivan utjecaj na pristup građana različitim medijskim sadržajima. U Zadru svoj program redovito emitiraju dvije lokalne televizije i četiri radijske postaje, redovita izdanja imaju dva dnevna lista i dva lokalna tjednika. Nekoliko elektroničkih nakladnika ima svoja mrežna izdanja, a većina nacionalnih medija ima svoje dopisništvo u Zadru. Pored predstavljanja zadarske medijske scene namjera je bila utvrditi postojanje medijske koncentracije po osnovi vlasništva. Unatoč netransparentnosti podataka o vlasništvu, ipak je utvrđeno djelovanje više različitih medija, osim radijskih nakladnika, pod okriljem medijske kuće Vox koja je u vlasništvu jedne osobe. Postojanje medijske koncentracije otvara pitanje društvene uloge tih medija i potrebu istraživanja možebitno negativne strane medijske koncentracije.
medijska scena; vlasništvo; nakladnici; medijska koncentracija
nije evidentirano
engleski
Media Concentration in Croatia - Case Media in Zadar
nije evidentirano
media scene; ownership; publishers; media concentration
nije evidentirano