Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 561996

Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije


Paić, Žarko
Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije // FASHION DESIGN AND TEXTILE SCIENCE
Zagreb, Hrvatska, 2011. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 561996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije
(Fashion in the Age of Globalisation: From Cultural Capital to Creative Industries)

Autori
Paić, Žarko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Skup
FASHION DESIGN AND TEXTILE SCIENCE

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.01.2011

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
moda; kultura; globalizacija; kreativne industrije; posthumanizam
(fashion; culture; globalization; creative industries; posthumanism)

Sažetak
Sagledavajući modu kao dio identiteta, odnosno kompleksne društvene i kulturne reprezentacijske prakse, rad pokušava izložiti perspektivu uključenja novih znanstvenih paradigmi koje bi nadilazile podjelu na tehničke i humanističke znanosti i pružile mogućnost sintetičkog uvida.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija, Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
264-1890666-2646 - Diskurzivni identitet u izvedbenim umjetnostima; tijela, osobe, intersubjekti (Petlevski, Sibila, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Žarko Paić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Paić, Žarko
Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije // FASHION DESIGN AND TEXTILE SCIENCE
Zagreb, Hrvatska, 2011. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Paić, Ž. (2011) Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije. U: FASHION DESIGN AND TEXTILE SCIENCE.
@article{article, author = {Pai\'{c}, \v{Z}.}, year = {2011}, keywords = {moda, kultura, globalizacija, kreativne industrije, posthumanizam}, title = {Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije}, keyword = {moda, kultura, globalizacija, kreativne industrije, posthumanizam}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pai\'{c}, \v{Z}.}, year = {2011}, keywords = {fashion, culture, globalization, creative industries, posthumanism}, title = {Fashion in the Age of Globalisation: From Cultural Capital to Creative Industries}, keyword = {fashion, culture, globalization, creative industries, posthumanism}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font