Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije (CROSBI ID 583243)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Paić, Žarko
hrvatski
Moda u doba globalizacije: od kulturnog kapitala do kreativne industrije
Sagledavajući modu kao dio identiteta, odnosno kompleksne društvene i kulturne reprezentacijske prakse, rad pokušava izložiti perspektivu uključenja novih znanstvenih paradigmi koje bi nadilazile podjelu na tehničke i humanističke znanosti i pružile mogućnost sintetičkog uvida.
moda; kultura; globalizacija; kreativne industrije; posthumanizam
nije evidentirano
engleski
Fashion in the Age of Globalisation: From Cultural Capital to Creative Industries
nije evidentirano
fashion; culture; globalization; creative industries; posthumanism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
FASHION DESIGN AND TEXTILE SCIENCE
ostalo
27.01.2011-27.01.2011
Zagreb, Hrvatska