Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 561933

Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura.


Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura., Zadar/Zagreb: Sveučilište u Zadru i Naklada medijska istraživanja, 2011 (zbornik)


Naslov
Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura.
(Digital Age. Mass Media and Digital Culture.)

Urednik/ci
Zgrabljić Rotar, Nada

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Sveučilište u Zadru i Naklada medijska istraživanja

Grad
Zadar/Zagreb

Godina
2011

Stranica
435

ISBN
978-953-7237-97-4

Ključne riječi
digitalno doba; digitalizacija; masovni mediji; medijska pismenost
(digital age; digitalization; mass media; media literacy)

Sažetak
Interdisciplinarnim pristupom u knjizi se istražuju i analiziraju promjene koje je digitalizacija donijela tradicionalnim medijima - tisku, radiju, televiziji, kao i promjene profesija. Za sve medije promjene su slične, a očituju se kako u ekonomskom tako i u društvenom smislu u trima osnovnim konceptualnim pristupima: kao promjene medijskih sadržaja, kao organizacijske promjene te na razini promjene publike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Nada Zgrabljić Rotar, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Nada Zgrabljić Rotar (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura., Zadar/Zagreb: Sveučilište u Zadru i Naklada medijska istraživanja, 2011 (zbornik)
Zgrabljić Rotar, N. (ur.) (2011) Digitalno doba. Masovni mediji i digitalna kultura.. Zadar/Zagreb, Sveučilište u Zadru i Naklada medijska istraživanja.
@book{book, editor = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2011}, pages = {435}, keywords = {digital age, digitalization, mass media, media literacy}, isbn = {978-953-7237-97-4}, title = {Digital Age. Mass Media and Digital Culture.}, keyword = {digital age, digitalization, mass media, media literacy}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru i Naklada medijska istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zadar/Zagreb} }