Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvena odgovornost medija na primjeru turizma (CROSBI ID 583226)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zgrabljić Rotar, Nada Društvena odgovornost medija na primjeru turizma // Mediji i turizam / Tomislav Krpan i Vlado Sušac (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. str. 407-421

Podaci o odgovornosti

Zgrabljić Rotar, Nada

hrvatski

Društvena odgovornost medija na primjeru turizma

U radu su predstavljeni rezultati empirijskog istraživanja provedenom u gradovima Zadru, Šibeniku i Splitu na temu – uloga medija u turizmu. Istraživanje je potvrdilo opću hipotezu da su mediji važni za uspjeh turizma, jer su važan izvor informacija i jer ih građani smatraju najvažnijima za svoje informiranje o turističkim sadržajima te za uspjeh turizma općenito te da bi bilo korisno za turističke djelatnike intenzivnije i modernije praćenje toga segmenta poslovanja kroz odnose s javnošću. Potvrđena je hipoteza da snažan razvoj interenta djeluje i na turističku djelatnost te je internet postao glavni izvor informacija za turiste u odabiru odredišta za ljetovanje, ali je još uvijek najvažnija usmena reklama, odnosno pričanje prijatelja i obitelji koji su bili zadovoljni ljetovanjem. Rezultati su potvrdili i drugu hipotezu a to je da građani procjenjuju medije iznimno važnim čimbenikom uspjeha turizma, većim čak i od uloge političara. Kad je o hipotezi 5 riječ, samo 16 % ispitanih građana smatra da mediji izvještavaju dovoljno hrvatske građane o strancima koji posjećuju našu zemlju. Ostali su nezadovoljni tim napisima. Hipoteza kojom smo tvrdili da je način izvještavanja o strancima u medijima odgovoran i zadovoljavajući, te građanima prihvatljiv nije potvrđena, jer su građani pretežito odgovorili negativno. Rad potvrđuje da se iz istraživanja se može razlučiti nedovoljna društvena odgovornost medija prema temama iz turizma, prikazivanju stranaca i informiranju građana te uključivanju građana u procesa aktivnog sudjelovanja. Za razradu zaključaka bilo bi korisno provesti novo istraživanje koje bi se posebno bavilo komercijalnim, a posebno javnim medijima, te koje bi još temeljitije istražilo odnos građana prema medijima.

mediji; društvena odgovornost; građani; turizam; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

The Media and its Social Responsability in Tourism

nije evidentirano

media; social responsability; citizens; tourism; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

407-421.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mediji i turizam

Tomislav Krpan i Vlado Sušac

Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

978-953-7237-47-9

Podaci o skupu

Mediji i turizam

predavanje

20.03.2010-22.03.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti