Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima (CROSBI ID 45459)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vuletić, Ante Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.). Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 317-345

Podaci o odgovornosti

Vuletić, Ante

hrvatski

Izgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima

Jedan od najvažnijih procesa u svakoj organizaciji je planiranje. Samo jedan od pet vlasnika malih poduzeća kreira strateški marketinški plan, a najčešći pristup tržištu je onaj koji se temelji na narudžbama kupaca, umjesto da se istražuje tko su kupci i što trebaju.

strateški marketinški plan, mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

Building a strategic marketing plan in small and medium-sized enterprises

nije evidentirano

strategic marketing plan, SME

nije evidentirano

Podaci o prilogu

317-345.

objavljeno

Podaci o knjizi

Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća

Renko, Nataša

Zagreb: Naklada Ljevak

2010.

978-953-303-220-7

Povezanost rada

Ekonomija