Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija (CROSBI ID 332610)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Jurica
Renko, Nataša
hrvatski
Upravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija
Neprofitne organizacije predstavljaju važan element funkcioniranja suvremenog društva kao zajednice odgovornih pojedinaca i skupina. Uspješnost njihova djelovanja je, između ostalog, determinirana i sustavnom primjenom strateškog marketinga, odnosno, nekih izdvojenih marketinških aktivnosti. U radu su navedene najvažnije kategorijalne distinkcije, te obrađena ishodišta i pozadina važnosti istraživanja općeg i strateškog marketinga neprofitnih organizacija, kao i najrelevantniji aspekti upravljanja strateškim marketingom: 1) ekonomski i opći aspekti društvene odgovornosti, 2) specifičnosti marketinga kao suvremene društvene filozofije, 3) proces sustavnog planiranja, izvršavanja i kontrole marketinških aktivnosti, 4) sastavnice i razvoj strateškog marketinga, te 5) uloga i značaj neprofitnih organizacija uz izdvajanje relevantnih specifičnosti karakterističnih za određene kategorije neprofitnih djelatnosti, a sagledane su i mogućnosti primjene generičkih marketinških strategija, kao i strategija svake pojedine standardne marketinške funkcije. Prezentirani su rezultati provedenih empirijskih istraživanja, te razmotrene mogućnosti i područja buduće primjene strateškog marketinga u neprofitnim organizacijama u Hrvatskoj. U sklopu zaključnih razmatranja izvršena je analiza implikacija provedenih desk i field istraživanja za znanstvenu teoriju i potencijalnu praktičnu primjenu.
neprofitne organizacije; strateški marketing; društvo
nije evidentirano
engleski
Strategic Marketing Management of Nonprofit Organizations
nije evidentirano
nonprofit organizations; strategic marketing; society
nije evidentirano
Podaci o izdanju
316
09.10.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb