Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj (CROSBI ID 369946)

Ocjenski rad | diplomski rad

Karlović, Ana Analiza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj / Butigan, Ružica (mentor); Renko, Nataša (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Karlović, Ana

Butigan, Ružica

Renko, Nataša

hrvatski

Analiza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj

Uz kratak osvrt na razvoj ekološke poljoprivrede i ekološkog prehrambenog proizvoda ovaj rad donosi analizu potrošača prema segmentaciji na temelju ekološke odgovornosti, kao i osvrt na dosadašnja provedena istraživanja o potrošaču ekološke hrane. U drugom dijelu rada opisano je istraživanje poznavanja i konzumacije ekoloških prehrambenih proizvoda provedeno na uzorku od 158 ispitanika na području Zagreba putem anketnog upitnika. Istraživanje je provedeno između svibnja i listopada 2011. godine. Rezultati istraživanja su pokazali da veliki broj mladih nije upoznat s pravim značenjem ekološke hrane, najviše su je povezivali s krivom definicijom koja opisuje ekološku hranu kao hranu bez raznih štetnih tvari. Isti zaključak se potvrđuje i u rezultatu o mjestu kupnje i kategoriji proizvoda koji se najčešće kupuje. Naime, najveći postotak kupovina odlazi na voće i povrće i odvija se u supermarketima i na gradskim tržnicama, a u Zagrebu na tim mjestima gotovo da i nema ekoloških proizovda. Ovome slijedi zaključak da mladi nisu upoznati o karakteristikama ekoloških prehrambenih proizvoda i razlikom te hrane od konvencionalne pa je stoga potrebno provesti edukacije potrošača bilo kroz razne promidžbe, prezentacije na mjestima prodaje ili putem medija. Informacija treba doći do krajnjih potrošača i podići percepciju o ekološkim proizvodima na višu razinu kako bi potrošači bili svjesni postojanja tih proizvoda na tržištu koji ih okružuju svaki dan.

ekološki prehrambeni proizovod; ponašanje potrošača; ekološka poljoprivreda; segmentacija tržitša; potrošač ekološke hrane

nije evidentirano

engleski

Analysis of consumers of organic food in Croatia

nije evidentirano

organic food product; consumer behaviour; organic agriculture; market segmentation; consumer of organic food

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

17.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija