Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 369927)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bunić, Ana Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj / Butigan, Ružica (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Bunić, Ana

Butigan, Ružica

hrvatski

Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj

Kako se potrošači ponašaju kada trebaju zadovoljiti jednu od svojih osnovnih potreba tema je mnogih znanstvenih istraživanja koja su jednim dijelom sažeta u ovom radu. Kroz teoriju, u radu je prikazano ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda, pri čemu je naglasak stavljen na relativno novi koncept u prehrani, nazvan funkcionalna hrana. Kroz iscrpno istraživanje za stolom sustavno se prvotno kao „uvod“ u temu obradila teorija vezana uz marketing prehrambenih proizvoda te uz sam koncept funkcionalne hrane. Nakon toga teorijski je obrađen utjecaj pojedinih varijabli poput zemlje porijekla, ambalaže, kvalitete te zdravstvenih tvrdnji na ponašanje potrošača u kupovini hrane, na što se nadovezuje i ponašanje potrošača u kupovini različitih kategorija hrane, točnije pri kupovini ekološke i tradicionalne hrane. Potom se teorijski prikazuju socio-demografske karakteristike potrošača, te motivi i barijere koji utječu na kupovinu funkcionalne hrane. Zatim se u radu prikazuje primarno istraživanje, provedeno za potrebe ovog rada na potrošačima funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj, kako bi se dobio bolji uvid u ponašanje potrošača pri kupovini funkcionalne hrane. Konačno, u zaključku se iznosi osvrt na prikazanu teoriju i provedeno istraživanje, te izazovi i prijedlozi za buduća istraživanja.

funkcionalna hrana; ponašanje potrošača; marketing hrane

nije evidentirano

engleski

Consumer behavior in purchasing functional food in the Republic of Croatia

nije evidentirano

functional food; consumer behaviour; food marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

29.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija