Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559867

Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj


Bunić, Ana
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj
(Consumer behavior in purchasing functional food in the Republic of Croatia)

Autori
Bunić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2011

Stranica
71

Mentor
Butigan, Ružica

Ključne riječi
Funkcionalna hrana; ponašanje potrošača; marketing hrane
(Functional food; consumer behaviour; food marketing)

Sažetak
Kako se potrošači ponašaju kada trebaju zadovoljiti jednu od svojih osnovnih potreba tema je mnogih znanstvenih istraživanja koja su jednim dijelom sažeta u ovom radu. Kroz teoriju, u radu je prikazano ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda, pri čemu je naglasak stavljen na relativno novi koncept u prehrani, nazvan funkcionalna hrana. Kroz iscrpno istraživanje za stolom sustavno se prvotno kao „uvod“ u temu obradila teorija vezana uz marketing prehrambenih proizvoda te uz sam koncept funkcionalne hrane. Nakon toga teorijski je obrađen utjecaj pojedinih varijabli poput zemlje porijekla, ambalaže, kvalitete te zdravstvenih tvrdnji na ponašanje potrošača u kupovini hrane, na što se nadovezuje i ponašanje potrošača u kupovini različitih kategorija hrane, točnije pri kupovini ekološke i tradicionalne hrane. Potom se teorijski prikazuju socio-demografske karakteristike potrošača, te motivi i barijere koji utječu na kupovinu funkcionalne hrane. Zatim se u radu prikazuje primarno istraživanje, provedeno za potrebe ovog rada na potrošačima funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj, kako bi se dobio bolji uvid u ponašanje potrošača pri kupovini funkcionalne hrane. Konačno, u zaključku se iznosi osvrt na prikazanu teoriju i provedeno istraživanje, te izazovi i prijedlozi za buduća istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb