Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 369927)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bunić, Ana
Butigan, Ružica
hrvatski
Ponašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj
Kako se potrošači ponašaju kada trebaju zadovoljiti jednu od svojih osnovnih potreba tema je mnogih znanstvenih istraživanja koja su jednim dijelom sažeta u ovom radu. Kroz teoriju, u radu je prikazano ponašanje potrošača u kupovini prehrambenih proizvoda, pri čemu je naglasak stavljen na relativno novi koncept u prehrani, nazvan funkcionalna hrana. Kroz iscrpno istraživanje za stolom sustavno se prvotno kao „uvod“ u temu obradila teorija vezana uz marketing prehrambenih proizvoda te uz sam koncept funkcionalne hrane. Nakon toga teorijski je obrađen utjecaj pojedinih varijabli poput zemlje porijekla, ambalaže, kvalitete te zdravstvenih tvrdnji na ponašanje potrošača u kupovini hrane, na što se nadovezuje i ponašanje potrošača u kupovini različitih kategorija hrane, točnije pri kupovini ekološke i tradicionalne hrane. Potom se teorijski prikazuju socio-demografske karakteristike potrošača, te motivi i barijere koji utječu na kupovinu funkcionalne hrane. Zatim se u radu prikazuje primarno istraživanje, provedeno za potrebe ovog rada na potrošačima funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj, kako bi se dobio bolji uvid u ponašanje potrošača pri kupovini funkcionalne hrane. Konačno, u zaključku se iznosi osvrt na prikazanu teoriju i provedeno istraživanje, te izazovi i prijedlozi za buduća istraživanja.
funkcionalna hrana; ponašanje potrošača; marketing hrane
nije evidentirano
engleski
Consumer behavior in purchasing functional food in the Republic of Croatia
nije evidentirano
functional food; consumer behaviour; food marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
29.09.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb