Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje (CROSBI ID 582901)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Pavleković, Margita Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje. 2010

Podaci o odgovornosti

Pavleković, Margita

hrvatski

Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje

Analizom 4 - 5 konkretnih primjera iz nastavne prakse namjera je prodiskutirati s učiteljima matematike Okvir nacionalnoga kurikula iz područja matematike s težištem na raspravu o očekivanim učeničkim postignućima na kraju određenog obrazovnog razdoblja, matematičkim procesima u koje uključujemo naše učenike i domenama poučavanja iz matematike u višim razredima osnovne škole. Sagledat ćemo razlog izrade Okvira nacionalnoga kurikula iz područja matematike u svjetlu usklađivanja usporedivosti učeničkih postignuća iz prirodoslovlja i matematike u Hrvatskoj s postignućima vršnjaka u Europi i šire, na što smo potaknuti rezultatima PISA provjeravanja iz 2006. Specijalno, ukazat će se na jedan od mogućih načina primjene informacijskih tehnologija (Sketchpad) u nastavi s ciljem boljeg ovladavanja sveukupnim matematičkim procesima u višim razredima osnovne škole što obuhvaća: prikazivanje i komunikaciju, povezivanje, logičko mišljenje, argumentaciju i zaključivanje te rješavanje problema i matematičko modeliranje kao i postizanja očekivanih postignuća učenika.

nastava matematike; kompetencije učenika; IKT

nije evidentirano

engleski

Use of technology for enhacement of teaching mathematics according to the national curriculum for mathematics

nije evidentirano

math teaching; competencies; ICT

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole

pozvano predavanje

21.05.2010-21.05.2010

Našice, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Matematika