Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje (CROSBI ID 582901)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Pavleković, Margita
hrvatski
Primjena tehnologije u funkciji učeničkih postignuća prema okviru nacionalnoga kurikula za matematičko područje
Analizom 4 - 5 konkretnih primjera iz nastavne prakse namjera je prodiskutirati s učiteljima matematike Okvir nacionalnoga kurikula iz područja matematike s težištem na raspravu o očekivanim učeničkim postignućima na kraju određenog obrazovnog razdoblja, matematičkim procesima u koje uključujemo naše učenike i domenama poučavanja iz matematike u višim razredima osnovne škole. Sagledat ćemo razlog izrade Okvira nacionalnoga kurikula iz područja matematike u svjetlu usklađivanja usporedivosti učeničkih postignuća iz prirodoslovlja i matematike u Hrvatskoj s postignućima vršnjaka u Europi i šire, na što smo potaknuti rezultatima PISA provjeravanja iz 2006. Specijalno, ukazat će se na jedan od mogućih načina primjene informacijskih tehnologija (Sketchpad) u nastavi s ciljem boljeg ovladavanja sveukupnim matematičkim procesima u višim razredima osnovne škole što obuhvaća: prikazivanje i komunikaciju, povezivanje, logičko mišljenje, argumentaciju i zaključivanje te rješavanje problema i matematičko modeliranje kao i postizanja očekivanih postignuća učenika.
nastava matematike; kompetencije učenika; IKT
nije evidentirano
engleski
Use of technology for enhacement of teaching mathematics according to the national curriculum for mathematics
nije evidentirano
math teaching; competencies; ICT
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2010.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
XIX. regionalno natjecanje iz matematike učenika V. i VI. razreda osnovne škole
pozvano predavanje
21.05.2010-21.05.2010
Našice, Hrvatska