Implementation of Textures Inside of the Laser engraving Environment (CROSBI ID 582900)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sabati, Zvonimir ; Bernik, Andrija
engleski
Implementation of Textures Inside of the Laser engraving Environment
Tehnologijom laserskog graviranja moguće je unutar prozirnih staklenih kristala gravirati različite računalno pripremljene modele. Računalni modeli mogu biti jednostavni pa je i takav gravirani model jednoličan u kristalu. Koristeći različite metode teksturiranja postiže se realističnost graviranog modela. Postoje više tehnika generiranja UV projekcija koje pojedinačno daju dobre rezultate u računalnim 3D alatima. Priprema, obrada i konverzija računalnih modela u „oblak točkica“ provodi se profesionalnim 3D alatom 3DVision, kojim se ne postižu dobri rezultati za većinu UV projekcija neovisno o načinu i kvaliteti modeliranja objekata. Istraživanje je provedeno na nekoliko karakterističnih skupina modela. Testnim modelom je dokazano da najbolje rezultate daje planarna UV mapa koja je pogodna za simetrične modele. U slučaju nesimetričnih modela detalji se ne mogu postići samo jednostrukom planarnom mapom već je potrebno izdvajati jedan manji dio mape na koju se dodaje nova informacija o detaljima.
CECIIS2011 ; Laser engraving ; 3DVision ; Texturing ; UV maps ; UV projections
Inspec
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
213-221.
2011.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Central European conference on information and intelligent systems
Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić Igor
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
1847-2001
Podaci o skupu
Central European Conference on Information and Intelligent Systems
predavanje
21.09.2011-23.09.2011
Varaždin, Hrvatska