Medijska publika (CROSBI ID 45426)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Valković, Jerko
hrvatski
Medijska publika
Medijska publika je doživjela velike promjene jer je prošla dugi put od pasivnog promatrača koji bez ikakve mogućnosti djelovanja „konzumira“ ponuđene sadržaje do aktivnog sudionika komunikacijskog procesa. Te su promjene moguće zahvaljujući velikim mogućnostima koje nude nove tehnologije. Gotovo se može reći da je nestala „klasična“ podjela između pošiljatelja i primatelja jer svaki sudionik može gotovo istovremeno primati i slati medijske poruke. Sve te promjene utjecale su na oblikovanje same publike, na drugačije načine povezanosti između njezinih članova i novu ulogu unutar društva.
medijska publika, masa, novi mediji, interaktivnost, sudjelovanje
nije evidentirano
engleski
The Public
nije evidentirano
the public, mass, new media, interactivity, participation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
327-338.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vječno uz vremenu. Zbornik u čast mons. prof. dr. sc. Ivana Devčića u povodu 60. obljetnice života, 30. obljetnice profesorskog rada i 10. obljetnice biskupstva
Golubović, Aleksandra ; Tićac, Iris
Zagreb: Kršćanska sadašnjost ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu - Teologija u Rijeci
2010.
978-953-11-0581-1