Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijska publika (CROSBI ID 45426)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Valković, Jerko Medijska publika // Vječno uz vremenu. Zbornik u čast mons. prof. dr. sc. Ivana Devčića u povodu 60. obljetnice života, 30. obljetnice profesorskog rada i 10. obljetnice biskupstva / Golubović, Aleksandra ; Tićac, Iris (ur.). Zagreb: Kršćanska sadašnjost ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu - Teologija u Rijeci, 2010. str. 327-338

Podaci o odgovornosti

Valković, Jerko

hrvatski

Medijska publika

Medijska publika je doživjela velike promjene jer je prošla dugi put od pasivnog promatrača koji bez ikakve mogućnosti djelovanja „konzumira“ ponuđene sadržaje do aktivnog sudionika komunikacijskog procesa. Te su promjene moguće zahvaljujući velikim mogućnostima koje nude nove tehnologije. Gotovo se može reći da je nestala „klasična“ podjela između pošiljatelja i primatelja jer svaki sudionik može gotovo istovremeno primati i slati medijske poruke. Sve te promjene utjecale su na oblikovanje same publike, na drugačije načine povezanosti između njezinih članova i novu ulogu unutar društva.

medijska publika, masa, novi mediji, interaktivnost, sudjelovanje

nije evidentirano

engleski

The Public

nije evidentirano

the public, mass, new media, interactivity, participation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

327-338.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vječno uz vremenu. Zbornik u čast mons. prof. dr. sc. Ivana Devčića u povodu 60. obljetnice života, 30. obljetnice profesorskog rada i 10. obljetnice biskupstva

Golubović, Aleksandra ; Tićac, Iris

Zagreb: Kršćanska sadašnjost ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu - Teologija u Rijeci

2010.

978-953-11-0581-1

Povezanost rada

Teologija