Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559829

The Social Cost of Social Value Creation: A An Exploratory Inquiry into the Ambivalent Nature of Complex Information Technology Intensive Firms


Jelen, Jonatan; Kolaković, Marko
The Social Cost of Social Value Creation: A An Exploratory Inquiry into the Ambivalent Nature of Complex Information Technology Intensive Firms // Enterprise Information Systems Design, Implementation and Management: Organizational Applications / Cruz-Cunha, Maria Manuela ; Varajao, Joao (ur.).
New York: Business Science Reference, 2010. str. 371-379


Naslov
The Social Cost of Social Value Creation: A An Exploratory Inquiry into the Ambivalent Nature of Complex Information Technology Intensive Firms

Autori
Jelen, Jonatan ; Kolaković, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Enterprise Information Systems Design, Implementation and Management: Organizational Applications

Urednik/ci
Cruz-Cunha, Maria Manuela ; Varajao, Joao

Izdavač
Business Science Reference

Grad
New York

Godina
2010

Raspon stranica
371-379

ISBN
978-1-61692-020-3

Ključne riječi
CITI firms, Enterprise Information Systems, design management

Sažetak
U ovom poglavlju monografije autori govore o tzv. Complex Information Technology-Intensive firms, ili skraćeno CITI tvrtkama koja intenzivno koriste složene informacijske tehnologije od kuda potiče i njihov naziv. Takve tvrtke prerasle u suvremene informatičke divove Virtualne ekonomije. Međutim, iako su one doprinijele razvoju društva kroz kreaciju novih društvenih vrijednosti na dosad besprimjeran način, svejedno taj njihov benefit ima i svoju negativnu stranu. Iza njihovog dobronamjernog imidža i pohvalne reputacije u povećanju koristi i boljitka društva skriva se specifična okosnica primarno vlastitog interesa, zaštite vlastitog konkurentskog položaja i/ili vlastite samoodrživosti na globalnom tržištu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0000000-2583 - Strateško povezivanje i umrežavanje hrvatskih malih i srednjih poduzeća (Marko Kolaković, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Marko Kolaković, (227662)