Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559773

Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda


Horvatiček, Branka
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda
(The marketing strategy of positioning the new food product)

Autori
Horvatiček, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.10.2011

Godina
2011

Stranica
106

Mentor
Renko, Nataša

Ključne riječi
Marketinška strategija; pozicioniranje; novi prehrambeni proizvod
(Marketing strategy; positioning; new food product)

Sažetak
Razvoj novog proizvoda je vrlo složen proces koji uključuje opsežna istraživanja. Ujedno je to i najvažniji postupak prilikom sastavljanja cjelokupnog marketinškog plana poduzeća. Ukoliko se neko poduzeće želi razlikovati od konkurencije, potrebno je potencijalnom potrošaču ponuditi novi proizvod koji će zadovoljavati njegove preferencije i koji će potrošaču biti kvalitetniji od proizvoda konkurenta. Stoga je potrebno kreirati najprikladniju strategiju pozicioniranja novog proizvoda. U ovome radu opisan je cjelokupni postupak strategije plasiranja novog prehrambenog proizvoda na tržište - od same ideje proizvoda i analize tržišta, preko razvoja i testiranja proizvoda, sve do konačnog proizvoda koji će se naći u košarici potrošača. Također, u radu je dan sustavan pregled na tržišne prilike i trendove u svijetu i Republici Hrvatskoj. Osim toga, proći će se kroz detaljnu analizu novog proizvoda, kao i analizu ponašanja potrošača. Elaboracija teoretskog dijela bazira se na temelju literature od stranih i domaćih stručnjaka iz područja marketinga. Prikazat će se važnost marketinga u poslovanju poduzeća i značaj medija prilikom pozicioniranja novog proizvoda. Na koncu, cilj rada jest prikazati kompleksni postupak razvoja novog proizvoda i strategiju pozicioniranja, kao i sam utjecaj novog prehrambenog proizvoda na ponašanje potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb