Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda (CROSBI ID 369907)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Horvatiček, Branka
Renko, Nataša
hrvatski
Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda
Razvoj novog proizvoda je vrlo složen proces koji uključuje opsežna istraživanja. Ujedno je to i najvažniji postupak prilikom sastavljanja cjelokupnog marketinškog plana poduzeća. Ukoliko se neko poduzeće želi razlikovati od konkurencije, potrebno je potencijalnom potrošaču ponuditi novi proizvod koji će zadovoljavati njegove preferencije i koji će potrošaču biti kvalitetniji od proizvoda konkurenta. Stoga je potrebno kreirati najprikladniju strategiju pozicioniranja novog proizvoda. U ovome radu opisan je cjelokupni postupak strategije plasiranja novog prehrambenog proizvoda na tržište - od same ideje proizvoda i analize tržišta, preko razvoja i testiranja proizvoda, sve do konačnog proizvoda koji će se naći u košarici potrošača. Također, u radu je dan sustavan pregled na tržišne prilike i trendove u svijetu i Republici Hrvatskoj. Osim toga, proći će se kroz detaljnu analizu novog proizvoda, kao i analizu ponašanja potrošača. Elaboracija teoretskog dijela bazira se na temelju literature od stranih i domaćih stručnjaka iz područja marketinga. Prikazat će se važnost marketinga u poslovanju poduzeća i značaj medija prilikom pozicioniranja novog proizvoda. Na koncu, cilj rada jest prikazati kompleksni postupak razvoja novog proizvoda i strategiju pozicioniranja, kao i sam utjecaj novog prehrambenog proizvoda na ponašanje potrošača.
Marketinška strategija; pozicioniranje; novi prehrambeni proizvod
nije evidentirano
engleski
The marketing strategy of positioning the new food product
nije evidentirano
Marketing strategy; positioning; new food product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
106
18.10.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb