Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda (CROSBI ID 369907)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Horvatiček, Branka Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda / Renko, Nataša (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Horvatiček, Branka

Renko, Nataša

hrvatski

Marketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda

Razvoj novog proizvoda je vrlo složen proces koji uključuje opsežna istraživanja. Ujedno je to i najvažniji postupak prilikom sastavljanja cjelokupnog marketinškog plana poduzeća. Ukoliko se neko poduzeće želi razlikovati od konkurencije, potrebno je potencijalnom potrošaču ponuditi novi proizvod koji će zadovoljavati njegove preferencije i koji će potrošaču biti kvalitetniji od proizvoda konkurenta. Stoga je potrebno kreirati najprikladniju strategiju pozicioniranja novog proizvoda. U ovome radu opisan je cjelokupni postupak strategije plasiranja novog prehrambenog proizvoda na tržište - od same ideje proizvoda i analize tržišta, preko razvoja i testiranja proizvoda, sve do konačnog proizvoda koji će se naći u košarici potrošača. Također, u radu je dan sustavan pregled na tržišne prilike i trendove u svijetu i Republici Hrvatskoj. Osim toga, proći će se kroz detaljnu analizu novog proizvoda, kao i analizu ponašanja potrošača. Elaboracija teoretskog dijela bazira se na temelju literature od stranih i domaćih stručnjaka iz područja marketinga. Prikazat će se važnost marketinga u poslovanju poduzeća i značaj medija prilikom pozicioniranja novog proizvoda. Na koncu, cilj rada jest prikazati kompleksni postupak razvoja novog proizvoda i strategiju pozicioniranja, kao i sam utjecaj novog prehrambenog proizvoda na ponašanje potrošača.

Marketinška strategija; pozicioniranje; novi prehrambeni proizvod

nije evidentirano

engleski

The marketing strategy of positioning the new food product

nije evidentirano

Marketing strategy; positioning; new food product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

106

18.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija