Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize (CROSBI ID 582852)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Butigan, Ružica ; Hruška, Domagoj ; Baković, Tomislav Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize // Zbornik radova iz preduzetništva / Zečić, Dž. (ur.). 2011. str. 501-512

Podaci o odgovornosti

Butigan, Ružica ; Hruška, Domagoj ; Baković, Tomislav

hrvatski

Poslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize

Glavni cilj ovog rada bio je istaknuti uspješne primjere otpornih hrvatskih menadžera koji su uspjeli prebroditi izazove nepovoljnog okruženja. Pitanja koja su ovim radom odgovorena su: Kada se i kako ekonomska kriza očitovala u poslovanju poduzeća u Hrvatskoj ; Što su menadžeri najviše morali mijenjati u svom ponašanju i djelovanju poduzeća od prvih početaka krize do danas u područjima: tržišta, radne snage te rukovođenja i upravljanja ; Koje su najvažnije posljedice tih promjena na ključne funkcionalne jedinice poduzeća ; Koje ključne poslovne poteze trebaju učiniti menadžeri poduzeća za ostvarenje/osvajanje novih tržišta u zemlji i inozemstvu te koje bi bile temeljne pouke sadašnje ekonomske krize za održive poslovne strategije poduzeća u Hrvatskoj u novim (post-kriznim) okolnostima. Istraživanje je provedeno kvalitativnom metodom, putem dubinskih intervjua s 13 hrvatskih menadžera. Glavni rezultati istraživanja otkrivaju kako su uspješna poduzeća poduzimala istovremeno i aktivnosti za smanjivanje troškova u svrhu očuvanja resursa i proaktivne razvojne strategije u svrhu generiranja većih prihoda. Iako menadžeri zagovaraju smanjivanje troškova za vrijeme recesije, u istoj mjeri zagovaraju i aktivnosti za osvajanje novih tržišta, razvoj novih tehnologija i uvođenje novih proizvoda. Kao najvažniju razvojnu strategiju menadžeri izdvajaju strategiju tehnološkog poboljšanja proizvoda, osvajanja tržišne niše te izlaska na nova tržišta.

razvojne strategije; kriza; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Business strategies of croatian companies in times of crisis

nije evidentirano

Business strategies; crisis; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

501-512.

2011.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova iz preduzetništva

Zečić, Dž.

Zenica: Univerzitet u Zenici

1840-4006

Podaci o skupu

4th International Research-Expert Conference Business Development 2011 - Economic Policy and Small-Medium Enterprises

predavanje

12.11.2011-12.11.2011

Zenica, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija