Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj (CROSBI ID 582849)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Zbornik radova iz preduzetništva / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.). 2010. str. 361-378

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša ; Butigan, Ružica ; Vuletić, Ante

hrvatski

Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj

Ako se razumiju razlozi neuspjeha i istražuju poduzeća koja se nalaze u fazi rasta svog životnog ciklusa, može se stvoriti okvir koji će umanjiti teškoće pri pokretanju poduzeća zbog nedostatka kvalitetnog upravljanja poduzećem. Glavni cilj ovog rada je utvrditi faktore koji su zaslužni za uspjeh malih i srednjih poduzeća (MSP-a), koja su prešla u fazu rasta svog organizacijskog životnog ciklusa. Istraživanje provedeno na 50 malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj, osobito se fokusiralo na sljedeće unutarnje faktore: probleme u pokretanju novog malog i srednjeg poduzeća, utjecaj primjene strategije marketinga te utjecaj marketinga na poslovanje Istraživanje se fokusiralo na poduzeća koja su preživjela prve dvije godine i koja su prešla u fazu rasta unutar svog organizacijskoga životnog ciklusa Rezultati ovog istraživanja pokazuju da su ona mala i srednja poduzeća koja su uspjela uspješno doći do faze rasta/razvoja organizacijskoga životnog ciklusa zaista svladala značajne zapreke (financije, menadžment, strategije marketinga, proizvodnju) postavljene tijekom uvodne faze u kojoj je stopa propadanja jako visoka, kako u Hrvatskoj tako i u ostalim dijelovima svijeta. Zaključak ovog istraživanja je da je glavni razlog neuspjeha hrvatskih malih poduzeća nedostatak upravljačkih vještina za vođenje poduzeća. Poslovna okolina također pridonosi uspjehu ili neuspjehu malih i srednjih poduzeća, ali se ovo istraživanje fokusiralo na čimbenike kontrolirane od strane vlasnika-direktora, odnosno na upravljačke vještine (motivaciju i sposobnosti menadžera, razgovor o problemima pri pokretanju novog malog i srednjeg poduzeća te ostale karakteristike poslovanja).

mala i srednja poduzeća; strategije marketinga; čimbenici uspjeha; pokretanje MSP-a

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies of Small and Medium Sized Enterprises in Croatia

nije evidentirano

Small and Medium Sized Enterprises; Marketing Strategies; factors of success; SME start-up

nije evidentirano

Podaci o prilogu

361-378.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A.

Zenica: Univerzitet u Zenici

1840-4006

Podaci o skupu

Razvoj poslovanja 2010

predavanje

12.11.2010-12.11.2010

Zenica, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija