Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima (CROSBI ID 179859)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Butigan, Ružica ; Mahnić, Ivana Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1.; 89-104

Podaci o odgovornosti

Butigan, Ružica ; Mahnić, Ivana

hrvatski

Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima

Uz marketing malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u literaturi se najčešće povezuje marketing odnosa čiji su rezultat marketinške mreže. Ovaj rad ispituje specifične karakteristike koje razlikuju mala i srednja od velikih poduzeća, a zbog kojih MSP nije u mogućnosti provoditi tradicionalan marketing u okvirima marketinškog miksa. Isto tako, rad pokazuje kako je istaknuta uloga vlasnika/menadžera ključna karakteristika koja razlikuje mala od velikih poduzeća. Stvaranjem vlastitih osobnih mreža vlasnik/menadžer utječe na marketing MSP-a, a to smatra važnim strateškim usmjerenjem i faktorom koji povećava uspješnost donošenja marketinških odluka. Nakon iscrpnog pregleda sekundarnih izvora podataka, u ovom se radu razmatra marketing odnosa kao marketinški okvir za MSP-a. Kroz rad se pokazalo da je za MSP prikladniji pristup marketing odnosa od tradicionalnih marketinških koncepata, da su marketing odnosa i mreže važan marketinški okvir za MSP-a te da postoji veza između marketinga odnosa, osobnih mreža i malih i srednjih poduzeća.

marketing; marketing odnosa; mreže; mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

Role of Relationship Marketing in Small and Medium Sized Enterprises

nije evidentirano

marketing; relationship marketing; small and medium-sized enterprises

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1.)

2011.

89-104

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost