Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima (CROSBI ID 179859)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Butigan, Ružica ; Mahnić, Ivana
hrvatski
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima
Uz marketing malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u literaturi se najčešće povezuje marketing odnosa čiji su rezultat marketinške mreže. Ovaj rad ispituje specifične karakteristike koje razlikuju mala i srednja od velikih poduzeća, a zbog kojih MSP nije u mogućnosti provoditi tradicionalan marketing u okvirima marketinškog miksa. Isto tako, rad pokazuje kako je istaknuta uloga vlasnika/menadžera ključna karakteristika koja razlikuje mala od velikih poduzeća. Stvaranjem vlastitih osobnih mreža vlasnik/menadžer utječe na marketing MSP-a, a to smatra važnim strateškim usmjerenjem i faktorom koji povećava uspješnost donošenja marketinških odluka. Nakon iscrpnog pregleda sekundarnih izvora podataka, u ovom se radu razmatra marketing odnosa kao marketinški okvir za MSP-a. Kroz rad se pokazalo da je za MSP prikladniji pristup marketing odnosa od tradicionalnih marketinških koncepata, da su marketing odnosa i mreže važan marketinški okvir za MSP-a te da postoji veza između marketinga odnosa, osobnih mreža i malih i srednjih poduzeća.
marketing; marketing odnosa; mreže; mala i srednja poduzeća
nije evidentirano
engleski
Role of Relationship Marketing in Small and Medium Sized Enterprises
nije evidentirano
marketing; relationship marketing; small and medium-sized enterprises
nije evidentirano