Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559563

Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima


Butigan, Ružica; Mahnić, Ivana
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1.; 89-104 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Uloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima
(Role of Relationship Marketing in Small and Medium Sized Enterprises)

Autori
Butigan, Ružica ; Mahnić, Ivana

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 1.; 89-104

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Marketing; marketing odnosa; mreže; mala i srednja poduzeća
(Marketing; relationship marketing; small and medium-sized enterprises)

Sažetak
Uz marketing malih i srednjih poduzeća (MSP-a) u literaturi se najčešće povezuje marketing odnosa čiji su rezultat marketinške mreže. Ovaj rad ispituje specifične karakteristike koje razlikuju mala i srednja od velikih poduzeća, a zbog kojih MSP nije u mogućnosti provoditi tradicionalan marketing u okvirima marketinškog miksa. Isto tako, rad pokazuje kako je istaknuta uloga vlasnika/menadžera ključna karakteristika koja razlikuje mala od velikih poduzeća. Stvaranjem vlastitih osobnih mreža vlasnik/menadžer utječe na marketing MSP-a, a to smatra važnim strateškim usmjerenjem i faktorom koji povećava uspješnost donošenja marketinških odluka. Nakon iscrpnog pregleda sekundarnih izvora podataka, u ovom se radu razmatra marketing odnosa kao marketinški okvir za MSP-a. Kroz rad se pokazalo da je za MSP prikladniji pristup marketing odnosa od tradicionalnih marketinških koncepata, da su marketing odnosa i mreže važan marketinški okvir za MSP-a te da postoji veza između marketinga odnosa, osobnih mreža i malih i srednjih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ružica Brečić, (300141)

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing
  • ProQuest ABI/INFORM
  • Scopus