Determinante odnosa hrvatskih srednjoškolaca prema europskoj uniji (CROSBI ID 45405)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Henjak, Andrija
hrvatski
Determinante odnosa hrvatskih srednjoškolaca prema europskoj uniji
Namjera ovog poglavlja je pružiti analizu determinanti stavova prema Europskoj uniji među učenicima završnih razreda srednjih škola u Hrvatskoj. Pritom poglavlje analizira determinante stavova odnosno indikatora ponašanja na dvije zavisne varijable. Prva varijabla odnosi se na percepciju učinaka, odnosno troškova i koristi koje bi Hrvatska mogla imati od ulaska u EU Hrvatska, dok se druga zavisna varijabla odnosi na izravnu podršku pristupanju Europskoj uniji, odnosno, biračko ponašanje na referendumu o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji. Poglavlje je strukturirano na sljedeći način. Drugi dio poglavlja ukratko navodi determinante podrške Europskoj uniji kako ih vidi literatura o podršci EU. Treći dio poglavlja bavi se razinom podrške među hrvatskim srednjoškolcima te navodi neka potencijalna objašnjenja koja objašnjavaju uzroke njihova pozitivnog ili negativnog odnosa prema EU kao i faktore koji utječu na percepciju troškova i koristi ulaska u EU. Četvrti dio opisuje varijable i metode koje se koriste u analizi, dok peti dio predstavlja rezultate ove analize. Šesti dio poglavlja navodi zaključke istraživanja te ukratko objašnjava njihove implikacije.
europska unija, politički stavovi, javno mišljenje
nije evidentirano
engleski
Determinants of Attitudes of Croatian High school Students Towards the EU
nije evidentirano
european union, political attitudes, public opinion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
126-156.
objavljeno
Podaci o knjizi
Odgaja li škola dobre građane: studija o političkoj socijalizaciji hrvatskih srednjoškolaca
Bagić, Dragan ; Šalaj, Berto
Zagreb: GONG
2011.
9789539865366