Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 55940

Marketinško upravljanje


Rocco, Fedor
Marketinško upravljanje, Zagreb: Školska knjiga, 2000 (Udžbenik)


Naslov
Marketinško upravljanje
(Marketing Management)

Autori
Rocco, Fedor

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2000

Stranica
322

ISBN
953-0-30317-3

Ključne riječi
marketing; upravljanje; tržište
(marketing; management; market)

Sažetak
Uloga marketinga u društvu ne proistječe samo iz odnosa prema pojedinim subjektima, već i prema općoj okolini. Suvremeni marketing s puno opravdanja nosi atribut "socijalni". On je kompatibilan s društvenim odgovornostima poduzeća. Iz navedenog proizlaze i specifičnosti i zadaci njegove teorijske razrade i praktične primjene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067006

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Rocco, Fedor
Marketinško upravljanje, Zagreb: Školska knjiga, 2000 (Udžbenik)
Rocco, F. (2000) Marketinško upravljanje. Zagreb, Školska knjiga.
@book{book, author = {Rocco, F.}, collectioneditor = {Vuk, Bla\v{z}enka}, year = {2000}, pages = {322}, keywords = {marketing, management, market}, isbn = {953-0-30317-3}, title = {Marketing Management}, keyword = {marketing, management, market}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }