Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinško upravljanje (CROSBI ID 693)

Autorska knjiga | udžbenik

Rocco, Fedor Marketinško upravljanje. Zagreb: Školska knjiga, 2000

Podaci o odgovornosti

Rocco, Fedor

Vuk, Blaženka

hrvatski

Marketinško upravljanje

Uloga marketinga u društvu ne proistječe samo iz odnosa prema pojedinim subjektima, već i prema općoj okolini. Suvremeni marketing s puno opravdanja nosi atribut "socijalni". On je kompatibilan s društvenim odgovornostima poduzeća. Iz navedenog proizlaze i specifičnosti i zadaci njegove teorijske razrade i praktične primjene.

marketing; upravljanje; tržište

nije evidentirano

engleski

Marketing Management

nije evidentirano

marketing; management; market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2000.

953-0-30317-3

322

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija