izvor podataka: crosbi
!
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu (CROSBI ID 369849)
Ocjenski rad | diplomski rad
Šprem, Ivana
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu / Renko, Sanda (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011
Podaci o odgovornosti
Šprem, Ivana
Renko, Sanda
hrvatski
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu
Danas se ne može zamisliti proizvod koji je zapakiran u bezznačajnu ambalažu jer potrošač u masi istovrsnih proizvoda zamjećuje samo one najzanimljivije. Istraživanje koje se provelo prikazuje koliko je važna ambalaža prehrambenih proizvoda u prezentiranju proizvoda i informiranju potrošača o proizvodu.
suvremena ambalaža; pakiranje; komunikacija; prodaja
nije evidentirano
engleski
Packaging as communication instrument in sales psychology
nije evidentirano
modern packaging; packaging; communication; sales
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
07.07.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove