Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu (CROSBI ID 369849)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šprem, Ivana Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu / Renko, Sanda (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Šprem, Ivana

Renko, Sanda

hrvatski

Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu

Danas se ne može zamisliti proizvod koji je zapakiran u bezznačajnu ambalažu jer potrošač u masi istovrsnih proizvoda zamjećuje samo one najzanimljivije. Istraživanje koje se provelo prikazuje koliko je važna ambalaža prehrambenih proizvoda u prezentiranju proizvoda i informiranju potrošača o proizvodu.

suvremena ambalaža; pakiranje; komunikacija; prodaja

nije evidentirano

engleski

Packaging as communication instrument in sales psychology

nije evidentirano

modern packaging; packaging; communication; sales

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

07.07.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija