Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559315

Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu


Šprem, Ivana
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Pakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu
(Packaging as communication instrument in sales psychology)

Autori
Šprem, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.07

Godina
2011

Stranica
53

Mentor
Renko, Sanda

Ključne riječi
Suvremena ambalaža; pakiranje; komunikacija; prodaja
(Modern packaging; packaging; communication; sales)

Sažetak
Danas se ne može zamisliti proizvod koji je zapakiran u bezznačajnu ambalažu jer potrošač u masi istovrsnih proizvoda zamjećuje samo one najzanimljivije. Istraživanje koje se provelo prikazuje koliko je važna ambalaža prehrambenih proizvoda u prezentiranju proizvoda i informiranju potrošača o proizvodu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Marija Tomašević-Lišanin, )
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb