Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559305

Učinak programa lojalnosti na uspjeh u maloprodaji


Janžek; Silvija
Učinak programa lojalnosti na uspjeh u maloprodaji 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


Naslov
Učinak programa lojalnosti na uspjeh u maloprodaji
(Effect of loyalty program on success in retail)

Autori
Janžek ; Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2011

Stranica
54

Mentor
Renko, Sanda

Ključne riječi
Lojalnost; program lojalnosti; kartice lojalnosti
(Loyalty; loyalty program; loyalty card)

Sažetak
Zbog sve veće zastupljenosti kartica lojalnosti na tržištu, u ovom radu istraženo je koliko kartica lojalnosti posjeduju potrošači Hrvatskog Zagorja, da li strahuju da će njihovi podaci koje dajku prilikom učlanjenja u program lojalnosti biti zlouporabljeni, te da li programi lojalnosti imaju utjecaja na odabir prodavaonice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb