Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kim Sheehan: Controversies in Contemporary Advertising, Sage Publications, Inc., 2004 (CROSBI ID 769687)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Račić, Ifigenija Kim Sheehan: Controversies in Contemporary Advertising, Sage Publications, Inc., 2004 // Medijska istraživanja, (god.10, br. 1) 2004., str. 83-101. 2004.

Podaci o odgovornosti

Račić, Ifigenija

hrvatski

Kim Sheehan: Controversies in Contemporary Advertising, Sage Publications, Inc., 2004

Predstavljeni su različiti aspekti i perspektive vezane uz odnos oglašavanja i društva. Analiziraju se gospodarske, političke, društvene i etničke mogućnosti, a je pozornost stereotipima, potrošačkoj kulturi i novoj tehnologiji (on line oglasi) kao sastavnom dijelu medijskog oglašavanja.

oglašavanje; društvo

nije evidentirano

engleski

Kim Sheehan: Controversies in Contemporary Advertising, Sage Publications, Inc., 2004

nije evidentirano

advertising; society

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Medijska istraživanja, (god.10, br. 1) 2004., str. 83-101

2004.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

nije evidentirano