Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559116

Odgovorno oglašavanje - TV reklama u prime timeu na javnoj i komercijalnoj televiziji u Republici Hrvatskoj


Račić, Ifigenija
Odgovorno oglašavanje - TV reklama u prime timeu na javnoj i komercijalnoj televiziji u Republici Hrvatskoj // Mediji i društvena odgovornost / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 209-230


Naslov
Odgovorno oglašavanje - TV reklama u prime timeu na javnoj i komercijalnoj televiziji u Republici Hrvatskoj
(Responisble Advertising - Prime time TV Commercials on Public and Private Televisions in Croatia)

Autori
Račić, Ifigenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Mediji i društvena odgovornost

Urednik/ci
Labaš, Danijel

Izdavač
Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Raspon stranica
209-230

ISBN
978-953-6682-90-4

Ključne riječi
TV reklama, javna i komercijalna televizija, zakonska reggulacija, etika oglašavanja
(TV commercials, public and private television, legal regulation, advertising ethics)

Sažetak
Televizija je danas još na prvome mjestu ispred novina i interneta kao uspješan medij za oglašavanje koji uzima najveći dio 'kolača' u suvremenoj grani oglašavanja, a televizijske reklame se generalno smatraju najučinkovitijim masovnim marketinškim i oglašivačkim formatom. U radu će se komparativnom i kvantitativnom analizom podataka dvaju objavljenih istraživanja o statističkoj analizi sadržaja TV reklame na nacionalnim televizijskim postajama u Hrvatskoj, pokušati doći do odgovora jesu li javna i komercijalne televizije poštovale zakonske i druge regulative oglašavanja u smislu prekomjerne količine oglašavanja. Uvodni dio rada osvrće se na sve moćnije mjesto reklame u životu suvremenog pojedinca, potom se ukazuje na razliku između modela javne i komercijalne televizije s obzirom na izvor financiranja, te se naposljetku definira TV reklama. Pregledom relevantnih elemenata medijskog zakonodavstva pokazat ćemo način reguliranja oglašavanja na televiziji. Obzirom da je cilj ovoga rada uočiti (ne)odgovornost televizijskog oglašavanja u dijelu prekomjernog oglašavanja, izostavljen je odgovor na pitanje o etički odgovornom oglašavanju u smislu detektiranja prikrivenoga oglašavanja na televiziji. Smatramo da bi to bi moglo biti predmetom budućih istraživanja jer su u Hrvatskoj takva istraživanja vrlo rijetka.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ifigenija Račić, (311016)

Citiraj ovu publikaciju

Račić, Ifigenija
Odgovorno oglašavanje - TV reklama u prime timeu na javnoj i komercijalnoj televiziji u Republici Hrvatskoj // Mediji i društvena odgovornost / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 209-230
Račić, I. (2010) Odgovorno oglašavanje - TV reklama u prime timeu na javnoj i komercijalnoj televiziji u Republici Hrvatskoj. U: Labaš, D. (ur.) Mediji i društvena odgovornost. Zagreb, Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, str. 209-230.
@inbook{inbook, author = {Ra\v{c}i\'{c}, I.}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2010}, pages = {209-230}, keywords = {TV commercials, public and private television, legal regulation, advertising ethics}, isbn = {978-953-6682-90-4}, title = {Responisble Advertising - Prime time TV Commercials on Public and Private Televisions in Croatia}, keyword = {TV commercials, public and private television, legal regulation, advertising ethics}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }