Integrirana nastava (CROSBI ID 369831)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Adela
Bognar, Branko
hrvatski
Integrirana nastava
Kroz ovaj rad nastojala sam istražiti kako unaprijediti učenički odnos prema nastavnom procesu i povećati učeničku zainteresiranost. Naglasak pri tome stavila sam na međusobnu komunikaciju učenika, razvijanje dječje mašte i kritičkog mišljenja. Važan čimbenik pri odabiru integracije bilo mi je učeničko iskustvo te sam zbog toga nastojala teme i aktivnosti integracije što više povezati sa stvarnim životom. Upravo to povezivanje utjecalo je na ukupan napredak učenika. Učenici su tokom istraživanja napredovali jer su imali priliku iznositi vlastita iskustva. Time je komunikacija učenika postala otvorenija i početna trema pri prezentaciji uradaka se smanjila. Ponašanje učenika u skupinama se poboljšalo jer su s vremenom uvidjeli da je za uspjeh skupine potreban trud svakog člana, a samim time razvili su se odnosi mentora-učenika kada je bilo potrebno. Pri kraju istraživanja učenici su sami poticali razgovor o temama koje ih zanimaju i pozornost na nastavi se uvelike povećala. Zadatcima objektivnog tipa koje su učenici rješavali poslije svake integracije htjela sam utvrditi utjecaj na obrazovne sposobnosti i na samoevaluaciju znanja. Iz grafikona je vidljiv pomak na bolje poslije svake integracije što ujedno znači da ovaj način rada ima pozitivan utjecaj na te sposobnosti. Kroz intervju na završetku istraživanja ispitala sam učeničko mišljenje o pamćenju i povezivanju znanja kroz integraciju i većina učenika odgovorila je kako im se takav način rada sviđa jer mogu iznijeti svoja iskustva.
integrirana nastava; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Integrated teaching
nije evidentirano
integrated teaching; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
09.01.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek