Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Integrirana nastava (CROSBI ID 369831)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Adela Integrirana nastava / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2008

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Adela

Bognar, Branko

hrvatski

Integrirana nastava

Kroz ovaj rad nastojala sam istražiti kako unaprijediti učenički odnos prema nastavnom procesu i povećati učeničku zainteresiranost. Naglasak pri tome stavila sam na međusobnu komunikaciju učenika, razvijanje dječje mašte i kritičkog mišljenja. Važan čimbenik pri odabiru integracije bilo mi je učeničko iskustvo te sam zbog toga nastojala teme i aktivnosti integracije što više povezati sa stvarnim životom. Upravo to povezivanje utjecalo je na ukupan napredak učenika. Učenici su tokom istraživanja napredovali jer su imali priliku iznositi vlastita iskustva. Time je komunikacija učenika postala otvorenija i početna trema pri prezentaciji uradaka se smanjila. Ponašanje učenika u skupinama se poboljšalo jer su s vremenom uvidjeli da je za uspjeh skupine potreban trud svakog člana, a samim time razvili su se odnosi mentora-učenika kada je bilo potrebno. Pri kraju istraživanja učenici su sami poticali razgovor o temama koje ih zanimaju i pozornost na nastavi se uvelike povećala. Zadatcima objektivnog tipa koje su učenici rješavali poslije svake integracije htjela sam utvrditi utjecaj na obrazovne sposobnosti i na samoevaluaciju znanja. Iz grafikona je vidljiv pomak na bolje poslije svake integracije što ujedno znači da ovaj način rada ima pozitivan utjecaj na te sposobnosti. Kroz intervju na završetku istraživanja ispitala sam učeničko mišljenje o pamćenju i povezivanju znanja kroz integraciju i većina učenika odgovorila je kako im se takav način rada sviđa jer mogu iznijeti svoja iskustva.

integrirana nastava; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Integrated teaching

nije evidentirano

integrated teaching; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

09.01.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija