Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Priroda i pojam poslovnog marketinga (CROSBI ID 25686)

Prilog u knjizi | ostalo

Rocco, Fedor Priroda i pojam poslovnog marketinga // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 3-9-x

Podaci o odgovornosti

Rocco, Fedor

hrvatski

Priroda i pojam poslovnog marketinga

Razvoj ideje o marketingu, njegovih metoda i tehnika, doveo je i do sve izraženijeg diferenciranja specifičnih područja njegove primjene. Tako se utemeljuje poslovni marketing. To je kupoprodajni odnos koji nastaje između poslovnih sustava, bez obzira na predmet ili predmete koji se razmjenjuju. Taj sektor razmjene danas se najčešće označaja kao područje business to business jer u tome procesu obje zainteresirane strane ostvaruju ciljane učinke razmjene.

marketing, poslovna potrošnja, industrijski marketing, organizacijsko tržište, tržište vlade, profit

nije evidentirano

engleski

Nature and Definition of Business to Business Marketing

nije evidentirano

marketing, poslovna potrošnja, industrijski marketing, organizacijsko tržište, tržište vlade, profit

nije evidentirano

Podaci o prilogu

3-9-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poslovni Business to Business Marketing

Rocco, Fedor

Zagreb: Školska knjiga

1998.

953-0-30319-X

Povezanost rada

Ekonomija