Priroda i pojam poslovnog marketinga (CROSBI ID 25686)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Rocco, Fedor
hrvatski
Priroda i pojam poslovnog marketinga
Razvoj ideje o marketingu, njegovih metoda i tehnika, doveo je i do sve izraženijeg diferenciranja specifičnih područja njegove primjene. Tako se utemeljuje poslovni marketing. To je kupoprodajni odnos koji nastaje između poslovnih sustava, bez obzira na predmet ili predmete koji se razmjenjuju. Taj sektor razmjene danas se najčešće označaja kao područje business to business jer u tome procesu obje zainteresirane strane ostvaruju ciljane učinke razmjene.
marketing, poslovna potrošnja, industrijski marketing, organizacijsko tržište, tržište vlade, profit
nije evidentirano
engleski
Nature and Definition of Business to Business Marketing
nije evidentirano
marketing, poslovna potrošnja, industrijski marketing, organizacijsko tržište, tržište vlade, profit
nije evidentirano
Podaci o prilogu
3-9-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Poslovni Business to Business Marketing
Rocco, Fedor
Zagreb: Školska knjiga
1998.
953-0-30319-X