Kako učiti bez straha (CROSBI ID 369830)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jozanović, Dajana
Bognar, Branko
hrvatski
Kako učiti bez straha
U vremenu kada roditelji zbog opterećenosti, prezauzetosti i nedovoljne educiranosti od škole očekuju pomoć i u odgoju svoje djece. Međutim u školama se sve više potiskuje odgojni aspekt na račun obrazovnog. Iako se većina nastavnika trudi svojim primjerom pozitivno djelovati na mlade generacije, diktat prenatrpanih nastavnih programa i zahtjevi njihova dosljednog izvršavanja ne ostavljaju im dovoljno prostora i vremena odgojno djelovanje. Sat razrednika predstavlja vrijeme kada razrednik sa svojim razrednim odjelom može obraditi teme koje zanimaju učenike, dotaknuti probleme o kojime ne mogu razgovarati sa svojim roditeljima, drugim nastavnicima, pa čak ni sa vršnjacima. Namjera je ovog istraživanja bila je istražiti mogućnosti ostvarivanja aktivnosti učenja u kojima bi učenici mogli aktivno i s radošću sudjelovati. Ovladavanje tehnikama učenja u velikoj bi mjeri moglo pripomoći učenicima u njihovivm svakodnevnevnim školskim obvezama a pripremilo bi ih i za izazove cjeloživotnog učenja, koji su vrlo izvjesna perspektiva.
akcijsko istraživanje ; humanistički pristup učenju
nije evidentirano
engleski
How to learn without fear
nije evidentirano
action research ; humanistic approach to learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
11.07.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek