Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako učiti bez straha (CROSBI ID 369830)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jozanović, Dajana Kako učiti bez straha / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2007

Podaci o odgovornosti

Jozanović, Dajana

Bognar, Branko

hrvatski

Kako učiti bez straha

U vremenu kada roditelji zbog opterećenosti, prezauzetosti i nedovoljne educiranosti od škole očekuju pomoć i u odgoju svoje djece. Međutim u školama se sve više potiskuje odgojni aspekt na račun obrazovnog. Iako se većina nastavnika trudi svojim primjerom pozitivno djelovati na mlade generacije, diktat prenatrpanih nastavnih programa i zahtjevi njihova dosljednog izvršavanja ne ostavljaju im dovoljno prostora i vremena odgojno djelovanje. Sat razrednika predstavlja vrijeme kada razrednik sa svojim razrednim odjelom može obraditi teme koje zanimaju učenike, dotaknuti probleme o kojime ne mogu razgovarati sa svojim roditeljima, drugim nastavnicima, pa čak ni sa vršnjacima. Namjera je ovog istraživanja bila je istražiti mogućnosti ostvarivanja aktivnosti učenja u kojima bi učenici mogli aktivno i s radošću sudjelovati. Ovladavanje tehnikama učenja u velikoj bi mjeri moglo pripomoći učenicima u njihovivm svakodnevnevnim školskim obvezama a pripremilo bi ih i za izazove cjeloživotnog učenja, koji su vrlo izvjesna perspektiva.

akcijsko istraživanje ; humanistički pristup učenju

nije evidentirano

engleski

How to learn without fear

nije evidentirano

action research ; humanistic approach to learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

11.07.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija