Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 559027

Kako učiti bez straha


Jozanović, Dajana
Kako učiti bez straha 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Kako učiti bez straha
(How to learn without fear)

Autori
Jozanović, Dajana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
11.07

Godina
2007

Stranica
63

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
Akcijsko istraživanje; humanistički pristup učenju
(Action research; humanistic approach to learning)

Sažetak
U vremenu kada roditelji zbog opterećenosti, prezauzetosti i nedovoljne educiranosti od škole očekuju pomoć i u odgoju svoje djece. Međutim u školama se sve više potiskuje odgojni aspekt na račun obrazovnog. Iako se većina nastavnika trudi svojim primjerom pozitivno djelovati na mlade generacije, diktat prenatrpanih nastavnih programa i zahtjevi njihova dosljednog izvršavanja ne ostavljaju im dovoljno prostora i vremena odgojno djelovanje. Sat razrednika predstavlja vrijeme kada razrednik sa svojim razrednim odjelom može obraditi teme koje zanimaju učenike, dotaknuti probleme o kojime ne mogu razgovarati sa svojim roditeljima, drugim nastavnicima, pa čak ni sa vršnjacima. Namjera je ovog istraživanja bila je istražiti mogućnosti ostvarivanja aktivnosti učenja u kojima bi učenici mogli aktivno i s radošću sudjelovati. Ovladavanje tehnikama učenja u velikoj bi mjeri moglo pripomoći učenicima u njihovivm svakodnevnevnim školskim obvezama a pripremilo bi ih i za izazove cjeloživotnog učenja, koji su vrlo izvjesna perspektiva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek