Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 558993

Emocije u razredu


Oreč, Josipa
Emocije u razredu 2007., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Emocije u razredu
(Emotions in the classroom)

Autori
Oreč, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
29.10

Godina
2007

Stranica
55

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
Emocije; akcijsko istraživanje; emocionalna inteligencija
(Emotions; action research; emotional inteligence)

Sažetak
Nakon provedenog akcijskog istraživanja došla sam do zaključka kako se u školskim uvjetima može razvijati emocionalna inteligencija, pri čemu djeca rado sudjeluju u radioničkim aktivnostima te žele shvatiti i biti shvaćena. Ako nitko drugi onda bar učitelji trebaju uvidjeti važnost takvog odgoja, potruditi se i svakom djetetu pružiti temeljne osnove o suočavanju sa srdžbom i posljedicama negativnih emocija. Goleman u Emocionalnoj inteligenciji (1997) navodi kako se, prepuštajući slučaju emocionalne lekcije koje će djeca naučiti u djetinjstvu, izlažemo opasnosti da propustimo mogućnost dozrijevanja mozga i stvaranja zdravog emocionalnog repertoara (str. 298). Također navodi kako su programi za emocionalno opismenjavanje rijetkost te da većina roditelja, učitelja ili pedagoga ne zna da postoje. Nova vremena donose mnoge prednosti, ali i užurbanost, sebičnost, pohlepu. Nesvjesno postajemo sve hladniji pa stoga nije ni čudo da je upravo emocionalna inteligencija postala svjetski hit.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek