Emocije u razredu (CROSBI ID 369822)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Oreč, Josipa
Bognar, Branko
hrvatski
Emocije u razredu
Nakon provedenog akcijskog istraživanja došla sam do zaključka kako se u školskim uvjetima može razvijati emocionalna inteligencija, pri čemu djeca rado sudjeluju u radioničkim aktivnostima te žele shvatiti i biti shvaćena. Ako nitko drugi onda bar učitelji trebaju uvidjeti važnost takvog odgoja, potruditi se i svakom djetetu pružiti temeljne osnove o suočavanju sa srdžbom i posljedicama negativnih emocija. Goleman u Emocionalnoj inteligenciji (1997) navodi kako se, prepuštajući slučaju emocionalne lekcije koje će djeca naučiti u djetinjstvu, izlažemo opasnosti da propustimo mogućnost dozrijevanja mozga i stvaranja zdravog emocionalnog repertoara (str. 298). Također navodi kako su programi za emocionalno opismenjavanje rijetkost te da većina roditelja, učitelja ili pedagoga ne zna da postoje. Nova vremena donose mnoge prednosti, ali i užurbanost, sebičnost, pohlepu. Nesvjesno postajemo sve hladniji pa stoga nije ni čudo da je upravo emocionalna inteligencija postala svjetski hit.
emocije ; akcijsko istraživanje ; emocionalna inteligencija
nije evidentirano
engleski
Emotions in the classroom
nije evidentirano
emotions ; action research ; emotional inteligence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
29.10.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek