Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocije u razredu (CROSBI ID 369822)

Ocjenski rad | diplomski rad

Oreč, Josipa Emocije u razredu / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2007

Podaci o odgovornosti

Oreč, Josipa

Bognar, Branko

hrvatski

Emocije u razredu

Nakon provedenog akcijskog istraživanja došla sam do zaključka kako se u školskim uvjetima može razvijati emocionalna inteligencija, pri čemu djeca rado sudjeluju u radioničkim aktivnostima te žele shvatiti i biti shvaćena. Ako nitko drugi onda bar učitelji trebaju uvidjeti važnost takvog odgoja, potruditi se i svakom djetetu pružiti temeljne osnove o suočavanju sa srdžbom i posljedicama negativnih emocija. Goleman u Emocionalnoj inteligenciji (1997) navodi kako se, prepuštajući slučaju emocionalne lekcije koje će djeca naučiti u djetinjstvu, izlažemo opasnosti da propustimo mogućnost dozrijevanja mozga i stvaranja zdravog emocionalnog repertoara (str. 298). Također navodi kako su programi za emocionalno opismenjavanje rijetkost te da većina roditelja, učitelja ili pedagoga ne zna da postoje. Nova vremena donose mnoge prednosti, ali i užurbanost, sebičnost, pohlepu. Nesvjesno postajemo sve hladniji pa stoga nije ni čudo da je upravo emocionalna inteligencija postala svjetski hit.

emocije ; akcijsko istraživanje ; emocionalna inteligencija

nije evidentirano

engleski

Emotions in the classroom

nije evidentirano

emotions ; action research ; emotional inteligence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

29.10.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija