Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 558959

Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave


Karabalić, Irena
Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave
(Research of tolerance stimulation between primary school pupils)

Autori
Karabalić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
20.11

Godina
2010

Stranica
83

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
Akcijsko istraživanje; odgoj za mir; tolerancija
(Action research; peace education; tolerance)

Sažetak
Važnost tolerancije ili snošljivosti je nešto što inspirira na razmišljanje. Sustav vrijednosti je izrazito važan za svakog pojedinca i društvo u cjelini, a vrijednosti i toleranciju stječemo od djetinjstva. Škola ne bi trebala samo obrazovati, nego i odgajati, komunicirati sa svojim učenicima, pomagati osobnom razvoju svakog pojedinca. Samo na taj način će se postići bolji uspjeh u odgoju djece. Cilj ovog akcijskog istraživanja je potaknuti kod učenika toleranciju kako bi prihvaćali i uvažavali jedni druge bez obzira na razlike. Kroz različite radionice omogućila sam učenicima da postanu svjesni lošeg utjecaja predrasuda i stereotipa, da spoznaju pozitivne osobine kod drugih ljudi te uživaju u bogatstvu različitosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek