Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave (CROSBI ID 369816)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Karabalić, Irena
Bognar, Branko
hrvatski
Istraživanje poticanja tolerancije učenika razredne nastave
Važnost tolerancije ili snošljivosti je nešto što inspirira na razmišljanje. Sustav vrijednosti je izrazito važan za svakog pojedinca i društvo u cjelini, a vrijednosti i toleranciju stječemo od djetinjstva. Škola ne bi trebala samo obrazovati, nego i odgajati, komunicirati sa svojim učenicima, pomagati osobnom razvoju svakog pojedinca. Samo na taj način će se postići bolji uspjeh u odgoju djece. Cilj ovog akcijskog istraživanja je potaknuti kod učenika toleranciju kako bi prihvaćali i uvažavali jedni druge bez obzira na razlike. Kroz različite radionice omogućila sam učenicima da postanu svjesni lošeg utjecaja predrasuda i stereotipa, da spoznaju pozitivne osobine kod drugih ljudi te uživaju u bogatstvu različitosti.
akcijsko istraživanje; odgoj za mir; tolerancija
nije evidentirano
engleski
Research of tolerance stimulation between primary school pupils
nije evidentirano
action research; peace education; tolerance
nije evidentirano
Podaci o izdanju
83
20.11.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek