Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje učeničkoga samopouzdanja (CROSBI ID 369814)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bernatović, Ljiljana Poticanje učeničkoga samopouzdanja / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2009

Podaci o odgovornosti

Bernatović, Ljiljana

Bognar, Branko

hrvatski

Poticanje učeničkoga samopouzdanja

Osjećaji samopouzdanja i samopoštovanja razvijaju se vrlo rano u životu djeteta. Do polaska u školu dijete već ima razvijenu sliku o sebi koju uglavnom gradi na temelju ponašanja osoba koje se o njemu brinu. Tatjana Divjak (2008) smatra kako su samopouzdanje i vjera u samog sebe ključni pojmovi kod ostvarenja bilo kojeg životnog cilja. Biti dobar učitelj, postići visoko samopouzdanje kod djeteta, što je osnova njegovog budućeg života, svakako je jedan od težih zadataka svakoga od nas. Shvativši kako škola nije samo obrazovna ustanova u kojoj se usvajaju znanja i prihvaćaju unaprijed dogovorena pravila, nego je i odgojna ustanova namijenjena ispunjavanju učeničkih želja i potreba, koja učiteljima pruža ogromne mogućnosti odgojnog djelovanja definirala sam i problem svoga akcijskoga istraživanja u obliku pitanja: „Kako poticati samopouzdanje učenika u nastavi?“ Zanimalo što mi kao učitelji možemo učiniti kako bismo kod naših učenika izgradili zdrav osjećaj vlastite vrijednosti te od njih učiniti jake, samosvjesne ljude.

samopouzdanje ; akcijsko istraživanje ; stvaralaštvo studenata

nije evidentirano

engleski

Stimulation of selfestim in pupils

nije evidentirano

selfesteam ; action research ; creativity of students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

104

12.10.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija