Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 558945

Poticanje učeničkoga samopouzdanja


Bernatović, Ljiljana
Poticanje učeničkoga samopouzdanja 2009., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Poticanje učeničkoga samopouzdanja
(Stimulation of selfestim in pupils)

Autori
Bernatović, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
12.10

Godina
2009

Stranica
104

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
Samopouzdanje; akcijsko istraživanje; stvaralaštvo studenata
(Selfesteam; action research; creativity of students)

Sažetak
Osjećaji samopouzdanja i samopoštovanja razvijaju se vrlo rano u životu djeteta. Do polaska u školu dijete već ima razvijenu sliku o sebi koju uglavnom gradi na temelju ponašanja osoba koje se o njemu brinu. Tatjana Divjak (2008) smatra kako su samopouzdanje i vjera u samog sebe ključni pojmovi kod ostvarenja bilo kojeg životnog cilja. Biti dobar učitelj, postići visoko samopouzdanje kod djeteta, što je osnova njegovog budućeg života, svakako je jedan od težih zadataka svakoga od nas. Shvativši kako škola nije samo obrazovna ustanova u kojoj se usvajaju znanja i prihvaćaju unaprijed dogovorena pravila, nego je i odgojna ustanova namijenjena ispunjavanju učeničkih želja i potreba, koja učiteljima pruža ogromne mogućnosti odgojnog djelovanja definirala sam i problem svoga akcijskoga istraživanja u obliku pitanja: „Kako poticati samopouzdanje učenika u nastavi?“ Zanimalo što mi kao učitelji možemo učiniti kako bismo kod naših učenika izgradili zdrav osjećaj vlastite vrijednosti te od njih učiniti jake, samosvjesne ljude.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek