Poticanje učeničkoga samopouzdanja (CROSBI ID 369814)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bernatović, Ljiljana
Bognar, Branko
hrvatski
Poticanje učeničkoga samopouzdanja
Osjećaji samopouzdanja i samopoštovanja razvijaju se vrlo rano u životu djeteta. Do polaska u školu dijete već ima razvijenu sliku o sebi koju uglavnom gradi na temelju ponašanja osoba koje se o njemu brinu. Tatjana Divjak (2008) smatra kako su samopouzdanje i vjera u samog sebe ključni pojmovi kod ostvarenja bilo kojeg životnog cilja. Biti dobar učitelj, postići visoko samopouzdanje kod djeteta, što je osnova njegovog budućeg života, svakako je jedan od težih zadataka svakoga od nas. Shvativši kako škola nije samo obrazovna ustanova u kojoj se usvajaju znanja i prihvaćaju unaprijed dogovorena pravila, nego je i odgojna ustanova namijenjena ispunjavanju učeničkih želja i potreba, koja učiteljima pruža ogromne mogućnosti odgojnog djelovanja definirala sam i problem svoga akcijskoga istraživanja u obliku pitanja: „Kako poticati samopouzdanje učenika u nastavi?“ Zanimalo što mi kao učitelji možemo učiniti kako bismo kod naših učenika izgradili zdrav osjećaj vlastite vrijednosti te od njih učiniti jake, samosvjesne ljude.
samopouzdanje ; akcijsko istraživanje ; stvaralaštvo studenata
nije evidentirano
engleski
Stimulation of selfestim in pupils
nije evidentirano
selfesteam ; action research ; creativity of students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
104
12.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek