Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 369813)

Ocjenski rad | diplomski rad

Knežević, Anita Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2009

Podaci o odgovornosti

Knežević, Anita

Bognar, Branko

hrvatski

Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika

Polazeći od sljedećih ciljeve: naučiti djecu kako nova znanja uklopiti u postojeća, potaknuti kod djece kritičko razmišljanje, poboljšati razredno ozračje te omogućiti stidljivijoj djeci da dođu do izražaja ostvareno je akcijsko istraživanje. Kriteriji su bili: učenici novo gradivo povezuju sa starim, učenici surađuju, otvoreno iznose svoje mišljenje i ideje i više se uključuju u nastavu. Planirane aktivnosti pobudile su u djeci kritičko mišljenje, za vrijeme diskusije borila su se čvrsto vjerujući u svoje argumente i otvorenije su iznosila svoje ideje. Bitno se popravila i uključenost stidljive i šutljive djece koja su kako je istraživanje napredovalo sve više sudjelovala na satu. Pokazala su svoje sposobnosti kroz glumu, čitanje sastava i druge metode koje su pridonjele i većoj suradnji među učenicima. Na taj način se i razredno ozračje popravilo. Sve su to male, ali važne promjene koje dokazuju uspješnost ovog istraživanja.

kritičko mišljenje ; nastava hrvatskog jezika ; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Stimulation of critical thinking in Croatian language teaching

nije evidentirano

critical thinking ; Croatian language teaching ; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

12.06.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija