Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 369813)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Knežević, Anita
Bognar, Branko
hrvatski
Poticanje kritičkoga mišljenja u nastavi hrvatskoga jezika
Polazeći od sljedećih ciljeve: naučiti djecu kako nova znanja uklopiti u postojeća, potaknuti kod djece kritičko razmišljanje, poboljšati razredno ozračje te omogućiti stidljivijoj djeci da dođu do izražaja ostvareno je akcijsko istraživanje. Kriteriji su bili: učenici novo gradivo povezuju sa starim, učenici surađuju, otvoreno iznose svoje mišljenje i ideje i više se uključuju u nastavu. Planirane aktivnosti pobudile su u djeci kritičko mišljenje, za vrijeme diskusije borila su se čvrsto vjerujući u svoje argumente i otvorenije su iznosila svoje ideje. Bitno se popravila i uključenost stidljive i šutljive djece koja su kako je istraživanje napredovalo sve više sudjelovala na satu. Pokazala su svoje sposobnosti kroz glumu, čitanje sastava i druge metode koje su pridonjele i većoj suradnji među učenicima. Na taj način se i razredno ozračje popravilo. Sve su to male, ali važne promjene koje dokazuju uspješnost ovog istraživanja.
kritičko mišljenje ; nastava hrvatskog jezika ; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Stimulation of critical thinking in Croatian language teaching
nije evidentirano
critical thinking ; Croatian language teaching ; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
12.06.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek