Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unaprjeđivanje učeničkih socijalnih kompetencija (CROSBI ID 369808)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ključević, Ana Unaprjeđivanje učeničkih socijalnih kompetencija / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2008

Podaci o odgovornosti

Ključević, Ana

Bognar, Branko

hrvatski

Unaprjeđivanje učeničkih socijalnih kompetencija

Prema Katz i Chard (1989, citirano u Katz i McClellan, 1999), suradničko učenje može osigurati „važne kontekste vršnjačke interakcije, stvarne suradnje i pospješenja socijalne umješnosti“ (str. 52). Stoga sam u svom istraživanju u velikoj mjeri koristila suradničko učenje. Glavni cilj suradničkog učenja bio je poticati suradnju, odnosno razvijati otvorenost za suradnju što je jadan od ciljeva akcijskog istraživanja. Prema mojim promatranjima suradnja prilikom suradničkog učenja nije bila na zadovoljavajućoj razini. Različitim zadatcima koje su učenici obavljali u skupinama nastojala sam ih potaknuti na zajedničko rješavanje problema. Prema mojim zapažanjima na kraju istraživanja, vođena kriterijem „učenici surađuju u zajedničkim aktivnostima i priskaču kada je potrebna pomoć potaknuti empatijom“, došla sam do određenih spoznaja. Naime, suradnja u grupnom radu je poboljšana i aktivnost se više ne svodi na dvoje učenika. Osim toga, prema učiteljičinim riječima, učenici su spremniji surađivati i pomagati onim učenicima koji su manje uspješni. Bolju suradnju primijetila sam i prilikom pripreme igrokaza, nije bilo velikih nesuglasica i svaka je skupina napravila podjelu rada bez moje napomene ili sugestije.

socijalne kompetencije; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

The development of social competences in pupils

nije evidentirano

social competences; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

25.11.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija