Unaprjeđivanje učeničkih socijalnih kompetencija (CROSBI ID 369808)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ključević, Ana
Bognar, Branko
hrvatski
Unaprjeđivanje učeničkih socijalnih kompetencija
Prema Katz i Chard (1989, citirano u Katz i McClellan, 1999), suradničko učenje može osigurati „važne kontekste vršnjačke interakcije, stvarne suradnje i pospješenja socijalne umješnosti“ (str. 52). Stoga sam u svom istraživanju u velikoj mjeri koristila suradničko učenje. Glavni cilj suradničkog učenja bio je poticati suradnju, odnosno razvijati otvorenost za suradnju što je jadan od ciljeva akcijskog istraživanja. Prema mojim promatranjima suradnja prilikom suradničkog učenja nije bila na zadovoljavajućoj razini. Različitim zadatcima koje su učenici obavljali u skupinama nastojala sam ih potaknuti na zajedničko rješavanje problema. Prema mojim zapažanjima na kraju istraživanja, vođena kriterijem „učenici surađuju u zajedničkim aktivnostima i priskaču kada je potrebna pomoć potaknuti empatijom“, došla sam do određenih spoznaja. Naime, suradnja u grupnom radu je poboljšana i aktivnost se više ne svodi na dvoje učenika. Osim toga, prema učiteljičinim riječima, učenici su spremniji surađivati i pomagati onim učenicima koji su manje uspješni. Bolju suradnju primijetila sam i prilikom pripreme igrokaza, nije bilo velikih nesuglasica i svaka je skupina napravila podjelu rada bez moje napomene ili sugestije.
socijalne kompetencije; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
The development of social competences in pupils
nije evidentirano
social competences; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
25.11.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek