Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje stvaralaštva u razrednoj nastavi (CROSBI ID 369795)

Ocjenski rad | diplomski rad

Martić, Maja Poticanje stvaralaštva u razrednoj nastavi / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2008

Podaci o odgovornosti

Martić, Maja

Bognar, Branko

hrvatski

Poticanje stvaralaštva u razrednoj nastavi

Stvaralaštvo je aktivnost koja daje nove, originalne proizvode u materijalnoj ili duhovnoj sferi. Učenike trebamo osposobljavati da proizvode što veći broj ideja, usmjeravati ih da obične stvari gledaju na nov način, da rješavaju probleme na različite načine, da pronalaze udaljene relacije problema, da kombiniraju dane informacije na različite načine, da inventivno reduciraju podatke i preformuliraju zadatke i da uključuju objekte u nove veze i otkrivaju njegov novi sadržaj. Sposobnosti koje se pripisuju kreativnim osobama su originalnost, fleksibilnost, fluentnost, redefinicija, osjetljivost za probleme i elaboracija. Razlika kreativne i ne kreativne osobe može se prepoznati po sljedećim osobinama koje kreativnu osobu odlikuju: snažna volja i zapažena radoznalost, akcija, inicijativa, nemiran duh, kreativan nemir, sklonost stvaralačkoj avanturi, sklonost riziku, hrabrost, aktivan razum, humor, upornost i strpljenje. Mašta i stvaralačko mišljenje, koje obuhvaća osim divergentnog mišljenja i kritičko mišljenje, također su jako bitni uvjeti za stvaralačko djelovanje.

kreativnost; razredna nastava; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Stimulation of creativity in primary school teaching

nije evidentirano

creativity; primary school teaching; action research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

17.12.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija