Poticanje stvaralaštva u razrednoj nastavi (CROSBI ID 369795)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Martić, Maja
Bognar, Branko
hrvatski
Poticanje stvaralaštva u razrednoj nastavi
Stvaralaštvo je aktivnost koja daje nove, originalne proizvode u materijalnoj ili duhovnoj sferi. Učenike trebamo osposobljavati da proizvode što veći broj ideja, usmjeravati ih da obične stvari gledaju na nov način, da rješavaju probleme na različite načine, da pronalaze udaljene relacije problema, da kombiniraju dane informacije na različite načine, da inventivno reduciraju podatke i preformuliraju zadatke i da uključuju objekte u nove veze i otkrivaju njegov novi sadržaj. Sposobnosti koje se pripisuju kreativnim osobama su originalnost, fleksibilnost, fluentnost, redefinicija, osjetljivost za probleme i elaboracija. Razlika kreativne i ne kreativne osobe može se prepoznati po sljedećim osobinama koje kreativnu osobu odlikuju: snažna volja i zapažena radoznalost, akcija, inicijativa, nemiran duh, kreativan nemir, sklonost stvaralačkoj avanturi, sklonost riziku, hrabrost, aktivan razum, humor, upornost i strpljenje. Mašta i stvaralačko mišljenje, koje obuhvaća osim divergentnog mišljenja i kritičko mišljenje, također su jako bitni uvjeti za stvaralačko djelovanje.
kreativnost; razredna nastava; akcijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Stimulation of creativity in primary school teaching
nije evidentirano
creativity; primary school teaching; action research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
17.12.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek