Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 558833

Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika


Leitkam, Ivana
Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika 2008., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika
(Stimulation of creativity in Croatian language teaching)

Autori
Leitkam, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
25. 11

Godina
2008

Stranica
84

Mentor
Bognar, Branko

Ključne riječi
Kreativnost; akcijsko istraživanje; nastava hrvatskog jezika
(Creativity; action research; Croatian language teaching)

Sažetak
Ovim istraživanjem došla sam do bitnih zaključaka vezanih za poticanje kreativnosti. • Za stvaralaštvo je jedan od najvažnijih čimbenika opušteno i pozitivno ozračje u razredu. Učenici se trebaju osjećati slobodnima i nesputanima te uživati u aktivnostima kako bi pokazali svu svoju kreativnost. • Važno je čuti potrebe učenika i njihove interese iako smo možda nešto drugo isplanirali. Učenici mogu na različite načine učiti i stjecati sposobnosti, a uloga je učitelja pronaći onaj način koji učenicima najbolje odgovara. • Poticanju kreativnosti ne ide u prilog vremensko ograničenje. • Važan je kontinuitet u poticanju kreativnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek