Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 369794)

Ocjenski rad | diplomski rad

Leitkam, Ivana Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika / Bognar, Branko (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2008

Podaci o odgovornosti

Leitkam, Ivana

Bognar, Branko

hrvatski

Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika

Ovim istraživanjem došla sam do bitnih zaključaka vezanih za poticanje kreativnosti. • Za stvaralaštvo je jedan od najvažnijih čimbenika opušteno i pozitivno ozračje u razredu. Učenici se trebaju osjećati slobodnima i nesputanima te uživati u aktivnostima kako bi pokazali svu svoju kreativnost. • Važno je čuti potrebe učenika i njihove interese iako smo možda nešto drugo isplanirali. Učenici mogu na različite načine učiti i stjecati sposobnosti, a uloga je učitelja pronaći onaj način koji učenicima najbolje odgovara. • Poticanju kreativnosti ne ide u prilog vremensko ograničenje. • Važan je kontinuitet u poticanju kreativnosti.

kreativnost; akcijsko istraživanje; nastava hrvatskog jezika

nije evidentirano

engleski

Stimulation of creativity in Croatian language teaching

nije evidentirano

creativity; action research; Croatian language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

84

25.11.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija