Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 369794)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Leitkam, Ivana
Bognar, Branko
hrvatski
Poticanje kreativnosti u nastavi hrvatskoga jezika
Ovim istraživanjem došla sam do bitnih zaključaka vezanih za poticanje kreativnosti. • Za stvaralaštvo je jedan od najvažnijih čimbenika opušteno i pozitivno ozračje u razredu. Učenici se trebaju osjećati slobodnima i nesputanima te uživati u aktivnostima kako bi pokazali svu svoju kreativnost. • Važno je čuti potrebe učenika i njihove interese iako smo možda nešto drugo isplanirali. Učenici mogu na različite načine učiti i stjecati sposobnosti, a uloga je učitelja pronaći onaj način koji učenicima najbolje odgovara. • Poticanju kreativnosti ne ide u prilog vremensko ograničenje. • Važan je kontinuitet u poticanju kreativnosti.
kreativnost; akcijsko istraživanje; nastava hrvatskog jezika
nije evidentirano
engleski
Stimulation of creativity in Croatian language teaching
nije evidentirano
creativity; action research; Croatian language teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
84
25.11.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek