Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja (CROSBI ID 45362)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bognar, Branko Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja // Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika / Kovačević, Dubravka ; Ozorlić Dominić, Renata (ur.). Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 41-60

Podaci o odgovornosti

Bognar, Branko

hrvatski

Problemi u ostvarivanju suštinskih promjena u praksi učitelja posredstvom akcijskih istraživanja

Baveći se akcijskim istraživanjima, suočavao s različitim problemima i osobnim predrasudama koje sam prihvatio kao poticaj za osobnu kreativnost i učenje, ali isto tako i kao pokazatelj intenziteta promjena. Naime, smatram kako se proces promjena ne može ostvariti bez problema. Tamo gdje nema problema nema ni bitnih promjena, ali sami problemi nisu najvažniji poticaj našem djelovanju, već je to vizija kvalitetnije budućnosti. Premda sam shvatio kako je proces promjena daleko složeniji nego što sam to očekivao na samom početku i unatoč tome što su se neka moja početna očekivanja pokazala nerealnim, smatram kako je sve to dopri-nijelo ostvarivanju promjena i osobnom učenju. Dakle, „predrasude“ od kojih sam krenuo su zapravo predstavljale viziju u koju i danas vje¬rujem, a to je stvaranje škole usmjerene na učenika koju mogu ostvariti samo emancipirani i kreativni učitelji. Nastojeći pomoći učiteljima u stvaranju takve škole shvatio sam kako to neće biti moguće učiniti bez razumijevanja i aktivnog angažmana mnogih društvenih čimbenika. Uvjerio sam se kako je to vrlo složen i teško ostvariv cilj. Unatoč tome, osobno nastojim doprinijeti ostvarenju vizije kvalitetnije škole ne zato što je to lako postići, već zato što je to vrijedno truda.

akcijsko istraživanje; profesionalni razvoj

Rad je objavljen dvojezično - na hrvatskom i engleskom jeziku.

engleski

Problems in Making Significant Changes in Teaching Practice through Action Research

nije evidentirano

action research; proresional development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-60.

objavljeno

Podaci o knjizi

Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika

Kovačević, Dubravka ; Ozorlić Dominić, Renata

Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

2011.

978-953-7290-23-8

Povezanost rada

Pedagogija