Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 55869

Strateško upravljanje poslovnim marketingom


Rocco, Fedor
Strateško upravljanje poslovnim marketingom // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 433-448


Naslov
Strateško upravljanje poslovnim marketingom
(Strategic Management in Business to Business Marketing)

Autori
Rocco, Fedor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Poslovni Business to Business Marketing

Urednik/ci
Rocco, Fedor

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
1998

Raspon stranica
433-448

ISBN
953-0-30319-X

Ključne riječi
marketing, strategija, misija, ciljevi, analiza, plan, profitabilnost
(marketing, strategy, mission, goals, analysis, plan, profitability)

Sažetak
Strateški marketing danas prevladava ne samo u teoriji, već i u primjeni marketinga u cijelom razvijenom svijetu jer je strateški marketing osnovica razvoja poduzeća. Stoga se u ovom članku razrađuje strateški marketing, upućuje se na njegov instrumentarij i proces, također se uspoređuju strateški i operativni marketing, a ujedno se i objašnjavaju temeljni elementi i činitelji koji poslovnom upravljanju osiguravaju profitabilnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067006

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Rocco, Fedor
Strateško upravljanje poslovnim marketingom // Poslovni Business to Business Marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 433-448
Rocco, F. (1998) Strateško upravljanje poslovnim marketingom. U: Rocco, F. (ur.) Poslovni Business to Business Marketing. Zagreb, Školska knjiga, str. 433-448.
@inbook{inbook, author = {Rocco, F.}, editor = {Rocco, F.}, year = {1998}, pages = {433-448}, keywords = {marketing, strategy, mission, goals, analysis, plan, profitability}, isbn = {953-0-30319-X}, title = {Strategic Management in Business to Business Marketing}, keyword = {marketing, strategy, mission, goals, analysis, plan, profitability}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }